Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

VMLY&R România câștigă la Epica Awards 2022

VMLY&R România Epica Awards 2022 #ParkingBookmarks - Cărturești

VMLY&R România câștigă două premii la ediția din acest an a Epica Awards, singura competiție internațională de publicitate al cărui juriu este format din jurnaliști de marketing și comunicare.

Campania #ParkingBookmarks – Cărturești semnată de VMLY&R România a câștigat 2 premii: 1 Silver la categoria Media Innovation – Alternative Media și 1 Bronze la categoria Promotions & Incentives.

VMLY&R România Epica Awards 2022 #ParkingBookmarks - Cărturești

Am crezut în #ParkingBookmarks de când a început să se contureze primul slide din prezentarea cu care am vândut ideea; e genul ăla de campanie care, atunci când o vezi/auzi, n-are cum să nu-ți stârnească un “Da mă, și mie mi s-a întâmplat! Și eu fac la fel!” ori “Haha, ce tare, ce simplu”.

Mi se pare grozav că am reușit să câștigăm 2 premii cu 2 nominalizări la un festival ca Epica. Iar faptul că am convins un juriu format din jurnaliști “apolitici” care-și tocesc tastaturile scriind despre campanii tari de dimineață până seara mă încântă și mai tare. Felicitări tuturor! Bogdan Teodorescu, Creative Director VMLY&R România.

Campania #ParkingBookmarks a mai fost premiată anul acesta la Festivalul Golden Drum cu 1 Silver Drum la secțiunea Creative Business Excellence Drum, Inovation, categoria Communication and Media Innovation și se află pe shortlist la Festivalul de Publicitate Eurobest, categoria Outdoor.

În campania #ParkingBookmarks stâlpii din parcarea subterană a Veranda Mall au fost transformati într-un spațiu media inedit. Fiecare literă corespundea unui titlu de carte: A de la Abandon, de Abdulrazak Gurnah, B de la Bărbatul cu haină roșie, de Julian Barnes sau C de la Cartea cu Apolodor, de Gellu Naum. Șoferii au fost invitați să parcheze în dreptul cărții pe care ar vrea să o achiziționeze, să o fotografieze cu telefonul și să urce în librărie, unde, pe baza codului de bare din fotografia făcută, au primit cartea aleasă la un preț special. În urma campaniei, traficul în Cărturești a crescut cu 30%, numărul de cărți vândute cu 40% și a ajuns la peste 2 milioane de români.

Echipa VMLY&R România
#ParkingBookmarks
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Andreea Golban – Senior Copywriter
Bianca Dragu – Senior Art Director
Denissa Mic – PR Director
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu – Account Director
Irina Matei – Account Manager
Dorina Sandu – Senior DTP
Ionuț Iacobache – Production Manager
Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Carturesti
Iulia Teliban – Marketing Manager
Ana Niculescu – Manager Comunicare
Oana Stanescu – Online Marketing Specialist

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.