Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vitacom Electronics desfășoară campania Back to School în magazinele din toată țara

Back to School, Vitacom Electronics

Vitacom Electronics, una dintre cele mai mari companii din România în domeniul produselor și accesoriilor electronice, desfășoară campania Back to School în perioada 4 – 9 septembrie. Aceasta se adresează în mod special elevilor și aduce reduceri semnificative la o gamă variată de produse, disponibile în magazinele din Cluj-Napoca, Braşov, Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Constanța, Bacău şi Arad.

Regulamentul campaniei presupune ca elevii care fac achiziții din magazinele Vitacom, în baza carnetului, să beneficieze de o reducere de 20% la cumpărături de minimum 50 lei (TVA inclus). În campanie intră produsele din categoriile: prelungitoare, decorațiuni, cabluri și conectică, IT&C, audio video, produse pentru casă, hobby și auto, dar și produsele de iluminat.

Back to School, Vitacom Electronics

„Este al doilea an consecutiv când organizăm campania Back to School și mă bucur să văd că feedback-ul oferit de clienții noștri este unul pozitiv. Elevii care ne-au trecut pragul anul trecut au plecat de la noi fericiți că și-au putut achiziționa produsele dorite conform necesarului. Din acest motiv, ne dorim să venim și anul acesta în întâmpinarea lor, astfel că am extins paleta produselor care intră în campanie.

Am introdus o gamă mai variată de produse, de la IT&C sau audio-video, la decorațiuni, produse de iluminat sau conectică, în așa fel încât să putem susține cât mai bine cererile”, a declarat Aviva Vita, director de marketing, Vitacom Electronics.

Campania este disponibilă numai în magazinele Vitacom și nu se aplică la achizițiile făcute online. În perioada imediat următoare, vor fi lansate și alte două campanii, una dedicată studenților, Back to University și o alta adresată exclusiv persoanelor vârstnice. În 2016, acestea două au avut cel mai mare succes. Produsele care au făcut parte din fiecare campanie au fost alese special pentru nevoile fiecărei categorii de clienți.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.