Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Visa continuă „poate cea mai simplă promoţie din lume” printr-o nouă campanie dezvoltată de Publicis & Nurun România

visa_publicis-kv

Visa Retailers Campaign, noua campanie de primăvară coordonată şi implementată de Publicis & Nurun România, păstrează un mecanism simplu de desfăşurare a promoţiei şi oferă garantat premii tuturor posesorilor de card Visa care efectuează plăţi în perioada promoţională.

Noua campanie vine în continuarea promoţiei din iarnă, cu scopul de a creşte rata plăţilor cu cardul în perioada cumpărăturilor de Paşte şi zilei de 1 mai. Campania propune o comunicare mai apropiată de consumator, prin oferirea de premii în contextul unor situaţii simple, obişnuite din viaţa acestuia, situaţii care, de obicei, nu implică recompense.


„Multe branduri îşi doresc şi declară că fac viaţa consumatorului mai uşoară. De fapt, asta este povestea cea mai simplă şi de efect pe care poţi să o spui: îţi fac viaţa mai uşoară. Însă puţine reuşesc, acolo, down to earth, la nevoia primară. Visa este un astfel de brand, iar campania nu face decât să reitereze simplitatea şi eficienţa care vine la pachet cu ea. Ce am făcut în promoţia „Puţine lucruri sunt garantate în viaţă”? Am comunicat cât mai aproape de consumator, folosindu-ne de toate elementele unei promoţii care îşi propune succesul: o mecanică simplă, premii relevante şi beneficii reale”. (Gabriel Macovei, Account Manager – Publicis România)

Cheia noii promoţii şi ideea de la care agenţia a plecat în crearea campaniei este reprezentată tocmai de garanţia câştigării unui premiu. Mecanismul promoţiei este unul foarte simplu şi oferă un beneficiu garantat. Campania se bucură de prezenţa a 9 retaileri de top, parteneri ai promoţiei: Kaulfand, MOL, C&A, Cinema City, Douglas, Help Net, KFC, Philips si Vola.ro. Retailerii participanţi şi ofertele fiecărui partener pot fi consultate pe site-ul www.visa.ro.

,,Visa continuă demersurile de încurajare a plăților electronice printr-o amplă inițiativă care reunește, pentru al doilea an consecutiv, nouă comercianţi de top din sectoarele preferate de români. Principalele cinci categorii de comercianţi unde se plăteşte cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinăriile, magazinele de îmbrăcăminte, farmaciile şi restaurantele, care însumează cumulat 72% din numărul total al plăţilor cu carduri Visa în România. Aceste cinci categorii de comercianți atrag aproape 60% din sumele cheltuite de pe carduri Visa.” (Ioana Vieru, Senior Marketing Specialist & CSR Manager – Visa România)

Campania „Puţine lucruri sunt garantate în viaţă” este prezentă în toate mediile de comunicare, inclusiv pe TV. Spotul realizat de Publicis poate fi vizualizat aici.

Echipa Publicis: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Laur Răboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Ana-Maria Olaru – Senior Strategic Planner, Corina Tudor – Group Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager, Anamaria Filip – Account Executive, Camelia Efrimov – AV Production Director, Liviu Efrimov – AV Production Manager.

Echipa Nurun: Călin Buzea – Managing Director, Veronica Oancea – Group Account Director, Oana Adela Popescu – Digital Account Executive, Ionuț Raicu – Digital Designer.

Echipa Visa: Mădălin Niţiş – Marketing Communications Manager, Ioana Vieru – Senior Marketing Specialist & CSR Manager, Gabriel Chita – Senior Manager Product & Market Development.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.