Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Vânzările BMW Group şi-au continuat trendul pozitiv şi în august

● Livrările mărcii BMW au fost mai mari cu 4,1% – 157.889 de automobile ● Marca MINI şi-a extins vânzările cu 6,2%, la 22.859 de maşini ● Vânzările BMW i3 au crescut cu 29,6%, la 3.101 unităţi ● Aproape fiecare al doilea automobil vândut în August a fost un model X ● Pieter Nota: “Creşterea vânzărilor subliniază impactul pozitiv al ofensivei de modele” ●

Bucureşti/München. Vânzările BMW Group şi-au continuat tendinţa pozitivă în august: livrările la nivel mondial au fost mai mari cu 4,4% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, cu un total de 181.126 de automobile premium BMW, MINI şi Rolls-Royce vândute. Această performanţă a dus totalul vânzărilor companiei pentru acest an la 1.617.512 unităţi (+1,3%), într-un mediu de piaţă globală volatil.

“Această dezvoltare pozitivă a vânzărilor subliniază impactul ofensivei noastre de modele. Modelele X s-au dovedit foarte populare în rândul clienţilor noştri”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. “Un alt aspect pozitiv este creşterea puternică continuă a BMW i3, cel mai de succes automobil electric din lume în segmentul său. Versiunea plug-in hybrid a noului BMW Seria 3, BMW 330e, a fost adăugată în august în portofoliul nostru de modele electrificate.”

Vânzările totale de automobile ale mărcii BMW au crescut cu 4,1% în august, la 157.889 de unităţi. Aceasta aduce totalul vânzărilor mărcii pentru primele opt luni ale anului la 1.390.968 de automobile (+1,9%). Modelele BMW X noi şi revizuite continuă să fie cei mai importanţi vectori de creştere ai mărcii. În total, 76.833 de modele BMW X au fost livrate clienţilor în august (+34,5%), ceea ce reprezintă aproape jumătate din totalul de maşini BMW vândute.

The BMW i3s Edition RoadStyle and the BMW i8 Coupe in the Ultimate Sophisto Edition
BMW i3 s-a bucurat de un an de succes până acum, cu 24.870 de unităţi (+21,2%) vândute pe mapamond. Livrările modelului plug-in hybrid MINI Cooper S E Countryman ALL4 au urcat cu 39,8% în primele opt luni ale anului, pentru un total de 10.270 de unităţi. La finalul anului, MINI Cooper SE – complet electric – se va alătura portofoliului electrificat MINI. Imediat după lansarea pe piaţă a BMW 330e şi înainte de introducerea modelului plug-in hybrid BMW X5 xDrive45e, vânzările anuale totale de modele BMW Group electrificate au fost uşor mai mici, cu 80.526 de maşini BMW şi MINI electrice şi plug-in hybrid livrate la nivel mondial (-3,0%). Până la finalul anului, compania se aşteaptă să aibă o jumătate de milion de automobile electrificate pe şosele. Până la sfârşitul anului 2020, BMW Group va avea 10 maşini electrificate noi sau revizuite pe piaţă. Nu mai puţin de 25 de modele electrificate sunt planificate până în 2023, peste jumătate dintre acestea fiind complet electrice.

Într-un segment foarte competitiv şi cu un accent pe o dezvoltare profitabilă a vânzărilor, marca MINI a livrat 22.859 de unităţi la nivel mondial în august: o creştere de 6,2%. Vânzările anuale au totalizat 223.238 (-2,6%). Alături de modelele MINI de bază, variantele de model John Cooper Works au avut o contribuţie majoră la vânzările mai mari raportate în August.

BMW Motorrad continuă să înregistreze creştere solidă a vânzărilor, totalul anual al livrărilor fiind de 121.098 de unităţi (+7,5%). În august, 11.818 (+9,1%) motociclete şi maxiscutere premium BMW au fost livrate clienţilor de pe mapamond.

Vânzările BMW în regiuni/pieţe

În ciuda diferitelor dificultăţi ce afectează industria auto, marca BMW şi-a mărit vânzările în cele trei regiuni majore de vânzări, în august. Vânzările au crescut cu 1,3% în Europa şi cu 9,4% în China, în timp ce piaţa din SUA a avut un salt de 7,2%. Din cauza schimbării de modele pentru BMW Seria 1, Germania a înregistrat scădere în august (18.723/-4,8%*). “Încă ne aşteptăm să obţinem o creştere uşoară a vânzărilor pentru întregul an, chiar dacă mediul pieţei globale continuă să fie foarte competitiv şi volatil”, a declarat Pieter Nota.

Compania rămâne ferm ataşată strategiei sale de a prioritiza rentabilitatea faţă de volum.

Vânzările BMW & MINI pe scurt

 În august 2019Comparativ cu anul anterior (%)În acest an, inclusiv augustComparativ cu anul anterior (%)
Europa64.620+2,3690.087-1,7
– Germania*22.663-2,2215.267+6,1
– Marea Britanie7.300-6,9139.608-2,6
Asia74.156+7,2595.795+6,9
– China (continentală)58.911+10,1462.934+15,7
– Japonia5.342-6,247.310+1,2
America37.638+3,2293.089-1,1
– SUA29.343+6,4229.208-0,3
– America Latină4.713-4,035.073-1,7

* Date provizorii privind înmatriculările

Vânzările BMW Group în/până în august 2019, pe scurt

 În august 2019Comparativ cu anul anterior (%)În acest an, inclusiv augustComparativ cu anul anterior (%)
Automobile BMW Group181.126+4,41.617.512+1,3
BMW157.889+4,11.390.968+1,9
MINI22.859+6,2223.238-2,6
BMW Group electrificate**10.857-7,080.526-3,0
BMW Motorrad11.818+9,1121.098+7,5

** automobile BMW şi MINI electrice şi plug-in hybrid

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *