Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Used Products continuă extinderea în România și în Europa. Compania anunță noi lansări de magazine

Used Products Francizati Sibiu

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, cu o gamă variată pe segmentul de tehnologie, de la gadgeturi până la articole de divertisment digital, anunță extinderea în sistem de franciză în trei noi orașe, simultan. Este vorba despre Oradea, Arad și Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele.

Strategia pe care o are astăzi filiala locală a retailerului olandez, calculată pe termen mediu și lung, este să se dezvolte în franciză în cât mai multe orașe, în contextul în care această nișă poate aduce satisfacții atât pentru viitorii antreprenori, care se decid să deschidă un astfel de magazin, cât și pentru clienții lor.

Magazinele din Oradea și Arad se estimează că vor fi lansate în luna decembrie anul acesta, iar cel din Budapesta în februarie 2024. ”Francizatul din Oradea este Andrei Ionașcu, un fost angajat de la magazinul Used Products din Cluj. După trei ani în care a experimentat cum funcționează un asemenea business, în Cluj, acesta s-a decis să își dezvolte în Oradea propriul magazin. Pentru Arad, investiția este făcută de o familie tânără, care a văzut potențialul acestei afaceri sustenabile. De asemenea, rețeaua internațională va deschide prima franciză în Ungaria, de această dată fiind vorba de un antreprenor cu experiență în domeniile de marketing și call center”, spune Alexandru Sasarman, Francizorul din Romania.

Magazinele Used Products cumpără, vând și fac schimb cu o gamă largă de produse, direct de la clienți și către aceștia. Pentru a avea succes într-o astfel de afacere, franciza evaluează în mod constant tendințele de ofertă și cerere ale produselor, ajustând prețurile în funcție de experiența acumulată.

Used Products Francizati Sibiu

Înființată acum mai bine de 25 de ani în Olanda (orașul Alkmaar), compania Used Products s-a extins constant în ultimul deceniu, mai ales în Europa, această formula de ”magazin în franciză” fiind astăzi extrem de populară. Și tocmai pentru că este un model de business care funcționează optim, compania duce mai departe ideea, cu intenția să-și crească și mai mult prezența la nivel internațional.

În acest context, al strategiei de expansiune, compania francizoare din Olanda a semnat pentru deschiderea celui de-al doilea magazin în Germania, la Mannheim. De asemenea, și Gregor Miklavčič, francizorul din Slovenia, pregătește o nouă lansare, la Maribor, a doua lansare din plan local.

”Noi, filiala din România, am făcut anul acesta un parteneriat cu francizorii mari din Olanda și, de curând, am primit rolul de COO (Chief Operating Officer) pentru a dezvolta magazine noi în Spania, Franța, Italia, Austria, regiunea Scandinavă, Polonia, Moldova și Emiratele Arabe. Drept urmare, ne dorim să discutăm cu potențiali francizați, investitori interesați de modelul nostru de afaceri, pe care să îl aplice în România și în alte țări”, detaliază Alexandru Sasarman. Potrivit spuselor sale, cea mai recentă lansare de magazin din România a fost în luna august, la Sibiu, în prezent fiind active trei magazine, celelalte două aflându-se în Cluj și Timișoara.

Pentru a deschide un magazin Used Products în România, în sistem de franciză, costurile investiției de început pot varia între 50.000 și 200.000 de euro, în funcție de suprafață (cu aport propriu de capital de minim 25.000).

Despre Used Products

Fondată în urmă cu 25 de ani în Olanda (orașul Alkmaar), compania Used Products a avut o traiectorie ascendentă în ultimii zece ani, dezvoltându-se cu magazine în franciză, deschise în mai multe state europene. În rețeaua sa de magazine, clienţii companiei pot cumpăra, vinde şi face schimburi de produse noi și pre-utilizate – de la telefoane şi laptopuri, pâ nă la ceasuri, biciclete și jocuri&console, atât online, cât şi offline, în magazinele fizice.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.