Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tipografia Rottaprint: Producătorii din FMCG vor să recupereze blocajele din timpul pandemiei și cresc cererea pentru etichete și ambalaje, inclusiv pentru produse noi

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, cei mai mulți dintre producătorii din FMCG vor reinvesti în produse noi anul acesta, dar și în diversificarea gamelor de produse, recuperând astfel din timpul în care proiectele noi au fost blocate din cauza incertitudinii cauzate de pandemie.

Din datele companiei, industria alimentară se va menține și anul acesta pe un trend ascendent, influențat de diversificarea gamelor de produse, ceea ce va genera și apariția unor noi modele de etichete pentru acestea. Astfel, în primele cinci luni ale anului, Rottaprint a investit 730.000 de euro în utilaje pentru îmbunătățirea calității etichetelor autoadezive, dar și pentru creșterea productivității.

În ceea ce privește industria chimică, după o creștere fulminantă înregistrată în 2020 pe fondul pandemiei și a măririi capacității de producție a companiilor, Rottaprint estimează că domeniul va înregistra o stagnare, menținându-se constante volumele de producție.

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta

„Pentru anul în curs, ne așteptăm să înregistrăm tot mai multe solicitări de etichete neimprimate datorită creșterii substanțiale a produselor expediate online, sector aflat în plină expansiune. Totodată, dacă evoluția pandemiei va da semne clare de încetinire, atunci ar trebui ca industriile care au avut de suferit din cauza restricțiilor impuse în această perioadă, să înceapă să-și revină ușor la activitate, în special cele legate de HoReCa, fapt pentru care cererea pentru etichete în zona de băuturi alcoolice, sucuri sau apă va crește”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Potrivit reprezentanților companiei, cererea tot mai mare pentru materiale bazate pe surse ecologice sau cu o compoziția mare de material reciclat se va menține și anul acesta, mai ales în cazul clienților din țări precum Germania, țară în care compania activează. De exemplu, pentru etichetele din hârtie, cele mai multe solicitări se îndreaptă spre materiale care au în compoziție și componente vegetale. Tot în acest sens, la etichetele bazate pe materiale plastice cum sunt PE (Polietilenă), PP (Polipropilenă) sau PET sunt cereri pentru a fi realizate la grosimi tot mai mici sau cu un grad mare de material reciclabil în compoziție.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.