Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tinerii din România scriu, împreună, o poveste pentru #următorii100 de ani

Coca-Cola - România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.

Campania Coca-Cola, ”România reimaginată de tineri”, colectează mesajele tinerilor pentru a crea cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României

Coca-Cola sărbătorește Centenarul Marii Uniri cu o colecție specială de sticle și o provocare inedită pentru tinerii din România: aceea de a-și imagina România următorilor 100 de ani, așa cum și-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României.

Tinerii își pot înscrie capitolul lor din povestea României până în data de 21 noiembrie, online, pe platforma https://urmatorii100.coca-cola.ro/, dar și fizic, vizitând una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate, cu design special, amplasate în București (Piața Universității), Cluj-Napoca (Piața Unirii) și Constanța (Bulevardul Ștefan cel Mare) și care vor funcționa ca puncte de colectare.

Coca-Cola - România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.

Toate capitolele înscrise vor fi apoi adunate pentru a compune România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.

În prima fază a campaniei ”România reimaginată de tineri”, derulată vara aceasta, tinerii au răspuns invitației Coca-Cola de a propune un design fresh pentru sticlele Coca-Cola de 330 ML, inspirate de una dintre cele trei valori asociate steagului României. Un juriu format din ilustratori profesioniști și reprezentanți Coca-Cola a ales trei câștigători dintre tinerii care au acceptat provocarea. Design-urile create de ei se regăsesc acum pe ediția de colecție dedicată Centenarului Marii Uniri, pe toate cele 3 variante Coca-Cola: Gust Original, Zero Zahăr și Lime.

”Campaniile Coca-Cola îi au în centru pe adolescenți. Ne inspiră valorile și pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem că România reimaginată de ei e o țară de care ne-am bucura cu toții. De aceea, sărbătorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie împreună povestea următorilor 100 de ani, un capitol după altul”, a spus Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România.

La finalul campaniei, povestea imaginată de tineri va fi criptată și va călători în viitor, către o destinație surpriză.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.