free download 78 travel guides written by experts

Tinerii din România scriu, împreună, o poveste pentru #următorii100 de ani

Campania Coca-Cola, ”România reimaginată de tineri”, colectează mesajele tinerilor pentru a crea cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României

Coca-Cola sărbătorește Centenarul Marii Uniri cu o colecție specială de sticle și o provocare inedită pentru tinerii din România: aceea de a-și imagina România următorilor 100 de ani, așa cum și-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României.

Tinerii își pot înscrie capitolul lor din povestea României până în data de 21 noiembrie, online, pe platforma https://urmatorii100.coca-cola.ro/, dar și fizic, vizitând una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate, cu design special, amplasate în București (Piața Universității), Cluj-Napoca (Piața Unirii) și Constanța (Bulevardul Ștefan cel Mare) și care vor funcționa ca puncte de colectare.

Coca-Cola - România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.

Toate capitolele înscrise vor fi apoi adunate pentru a compune România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.

În prima fază a campaniei ”România reimaginată de tineri”, derulată vara aceasta, tinerii au răspuns invitației Coca-Cola de a propune un design fresh pentru sticlele Coca-Cola de 330 ML, inspirate de una dintre cele trei valori asociate steagului României. Un juriu format din ilustratori profesioniști și reprezentanți Coca-Cola a ales trei câștigători dintre tinerii care au acceptat provocarea. Design-urile create de ei se regăsesc acum pe ediția de colecție dedicată Centenarului Marii Uniri, pe toate cele 3 variante Coca-Cola: Gust Original, Zero Zahăr și Lime.

”Campaniile Coca-Cola îi au în centru pe adolescenți. Ne inspiră valorile și pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem că România reimaginată de ei e o țară de care ne-am bucura cu toții. De aceea, sărbătorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie împreună povestea următorilor 100 de ani, un capitol după altul”, a spus Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România.

La finalul campaniei, povestea imaginată de tineri va fi criptată și va călători în viitor, către o destinație surpriză.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *