Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TikTok lansează TikTok for Business în România 

TikTok logo

TikTok, platforma principală pentru video-uri de scurtă durată, lansează TikTok for Business în România pentru a susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în eforturile lor de a-și dezvolta prezența pe TikTok și pentru a-și crește nivelul de awareness în țară. TikTok for Business vine cu soluții pentru specialiștii în marketing, prin care aceștia pot conecta brandurile cu comunitatea creativă de pe TikTok, oferindu-le astfel posibilitatea de a evolua.

Prin TikTok for Business, compania va oferi suport și programe educative brandurilor locale care au nevoie de sprijin pentru a naviga platforma cu scopul de a ajunge la publicul lor țintă. O echipă locală cu experiență în business va veni cu soluții eficiente de promovare pentru clienți și agenții, prin care aceștia pot utiliza TikTok în mod profesional.

TikTok logo

„TikTok este o platformă autentică și distractivă, și, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colțurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experiențe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm și ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor crește constant și exponențial. Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunității TikTok din țară și că putem oferi oportunități unice partenerilor noștri din România” a spus Sylwia Chada, General Manager TikTok CE.

TikTok este aplicația cu cea mai mare creștere și cel mai mare număr de descărcări din lume, din ultimul an, conform Apptopia[1]. Platforma a înregistrat 100 de milioane de conturi active în Europa. TikTok a fost clasat în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în 2020[2] și în top 10 la categoria Entertainment. În România, TikTok este una dintre cele mai utilizate și descărcate aplicații din țară. Companiile au început deja să interacționeze pe platformă și să creeze comunități active în jurul brandurilor lor.

Prioritățile TikTok sunt siguranța comunității și sprijinul acordat oamenilor și brandurilor în încercarea lor de a-și crea o identitate online. Pentru a atinge acest scop, în special pentru tineri, TikTok a făcut schimbări semnificative la mijlocul lunii decembrie a anului trecut, prin lansarea unor instrumente pentru familii iar în ianuarie a adăugat modificări pentru siguranța utilizatorilor cu vârsta cuprinsă între 13 și 15 ani, ale căror conturi vor fi private în mod automat. Acesta este doar un exemplu din multitudinea de măsuri pe care compania le implementează pentru siguranța tinerilor pe platformă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.