Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

THE PRACTICE se intoarce de la European Excellence Awards cu 2 trofee

THE PRACTICE aduce acasă 2 din cele 3 premii obţinute de România la gala European Excellence Awards ce a avut loc aseară la Budapesta.

Cele două campanii câştigătoare sunt:

Campania „Vreau în clasa a noua!” de sprijinire a copiilor din mediul rural pentru a urma studii la liceu (client World Vision România), realizată împreună cu iLeo – câştigătoarea trofeului categoriei Non-Profit Organisations.

Campania de comunicare „Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi” care celebrează energia şi meritele sportive de zi cu zi ale oamenilor obişnuiţi (client – Prigat/ Quadrant Amroq Beverages), realizată împreună cu 23 Communication Ideas – desemnată cea mai bună campanie de relaţii publice din regiunea Europa de Sud-Est.

"Mulţumim World Vision şi Prigat/ Quadrant Amroq Beverages, pentru că au crezut în noi şi în ideile noastre, mulţumim colegilor din grupul Leo Burnett alături de care am realizat şi înscris cele 2 campanii premiate: agenţiilor iLeo (campania pentru World Vision) şi 23 Communication Ideas (campania pentru Prigat). Şi, bineînţeles, felicitări oamenilor de la The Practice care pun suflet, efort şi creativitate în toate campaniile pe care le realizăm pentru clienţi şi cărora li se datorează şi succesul de la European Excellence Awards", a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

Cele 2 premii sunt o confirmare a rezultatului obţinut în luna mai a acestui an de THE PRACTICE la o altă competiţie internaţională, European SABRE Awards, unde agenţia a câştigat alte trei distincţii, printre care trofeul cel mare – Platinum SABRE pentru Cel Mai Bun Program de PR al anului.

„Premiile obţinute la European Excellence Awards au fost câştigate cu două campanii noi, realizate şi derulate anul acesta, iar faptul că unul dintre ele a fost obţinut pentru cea mai bună campanie din regiune (categoria Regional a evaluat lucrări din Bulgaria, România, Croaţia, Slovenia, Serbia, Muntenegru şi Bosnia-Herţegovina) este o veritabilă performanţă”, a adăugat Gabriela Lungu.

“Premiul obţinut pentru campania de comunicare a proiectului „Vreau în clasa a noua!” ne bucură foarte mult şi este o recunoaştere internaţională a muncii noastre şi a agenţiei The Practice, care ne-a sprijinit în eforturile noastre de până acum. Dar, dincolo de acest premiu, scopul programului „Vreau în clasa a noua!” rămâne susţinerea copiilor proveniţi din familii defavorizate din mediul rural, cu scopul de a le oferi acestora posibilitatea de a-şi continua studiile la liceu. În urma campaniei de comunicare a programului „Vreau în clasa a noua!” din acest an am reuşit să atragem donatori pentru 300 de copii. Mai sunt însă mii de copii care au nevoie de sprijinul nostru, al tuturor pentru a avea o şansă la un viitor mai bun. Costurile lunare necesare susţinerii unui copil la liceu se ridică la aproximativ 250 RON/ lună (care acoperă costurile pentru masă, cazare la internat sau gazdă în oraşul unde este localizat liceul, transport pentru elevii care se deplasează zilnic din sat la liceu, rechizite şcolare, îmbrăcăminte, încălţăminte şi altele), dar suma minimă pe care un donator o poate oferi lunar este de 100 RON”, a declarat Adela Simionescu, Marketing Manager al World Vision România.

„Am lansat această campanie pentru consumatorii noştri, pentru a le arăta cât de importanţi sunt pentru Prigat. De aici iniţiativa competiţiei “Olimpiada Oamenilor Obişnuiti” prin care am vrut să recunoaştem şi să premiem performanţele zilnice ale fiecăruia dintre ei. Multumim 23 Communication Ideas şi The Practice pentru că au reuşit să aşeze consumatorii în centrul poveştii Prigat”, a spus Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat.

THE PRACTICE a intrat în finală cu 3 campanii de relaţii publice, având 4 nominalizări, cele mai multe obţinute de o agenţie din România.

În competiţia European Excellence Awards 2008 au fost înscrise peste 1.100 de campanii din întreaga Europă. Concursul s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, format din 25 de specialişti în comunicare. Campaniile au fost apreciate în funcţie de următoarele criterii: creativitate, inovaţie, eficienţă şi strategie.

European Excellence Awards se află la a doua ediţie şi este o competiţie iniţiată de Communication Director, o prestigioasă publicaţie de comunicare şi relaţii publice. Competiţia numără circa 60 de categorii şi recunoaşte excelenţa în mai multe arii ale domeniului relaţiilor publice. Pentru mai multe detalii referitoare la competiţie puteţi accesa //www.excellence-awards.eu/

Bucuresti, 12.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *