Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The new Geek in town: Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin revine după 10 ani în Iorga 13 pentru a coordona și superviza din punct de vedere creativ campaniile semnate Saatchi & Saatchi + The Geeks. Bogdan are peste 20 de ani de experiență în publicitate, acoperind întregul spectru – de la beverages, la banking șau auto. De asemenea, a fost votat copywriter-ul anului în 2013 și a câștigat numeroase premii naționale și internaționale.

„În procesul de dezvoltare și de integrare a serviciilor și a culturilor Saatchi & Saatchi și The Geeks, sub umbrela comună a unei agenții full service cu puternic ADN  digital, un rol important este cel al persoanei responsabile de produsul creativ al agenției. Bogdan are un match de 100% cu filosofia și cultura noastră, criteriile și backgroundul corect în industrie. Suntem foarte fericiți că s-a alăturat echipei noastre și îi urăm și pe această cale, mai oficială, mult succes”, a declarat Vlad Petre, Managing Director.

Bogdan spune că s-a reîntors pe Iorga 13 „știind unde și de ce vin. Pe mulți dintre colegii de la Saatchi&Saatchi + The Geeks îi cunoșteam și aveam deja o părere bună, dar, mai mult decât atât, am venit pentru că am simțit că mă potrivesc cu cultura agenției. Iar printre atribuțiile mele de geek e să o păstrez și perpetuez.

Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks
Bogdan Costin, noul Creative Director al Saatchi & Saatchi + The Geeks

Aceasta e despre idei și îndrăzneli creative, mereu dublate de acea parte rațională care le face să fie și relevante. Despre a-ți face mai întâi bine meseria pentru clienții tăi și apoi a culege roadele, gen premii, și nu the other way round. Despre a-ți face un renume pe piață prin work bun și consistent. Toate astea într-o atmosferă mișto și relaxată. Dar despre asta ar trebui să fie publicitatea, nu?”, adaugă Bogdan.

Carte de vizită Bogdan Costin

  • Și-a început cariera în 1999 ca junior copywriter la Vitrina (Cluj)
  • A venit în București în 2003 și a lucrat pentru nume mari din advertising-ul românesc: D’Arcy, BBDO, Leo Burnett, 23 Communication Ideas, Tempo, Geometry Global.
  • A obținut premii la Effie, ADC Awards, Golden Drum și alte festivaluri naționale și internaționale.
  • A fost votat copywriter-ul anului în 2013.
  • Este membru ADC România (Art Director’s Club) din 2014.
  • A publicat la Cartea Românească două romane – „Cum să faci primul milion” (2013) și „Sfârșitul a fost aproape” (2016) și a scris texte pentru teatru cu care a câștigat de două ori marele premiu la concursul de dramaturgie al Festivalului de Comedie Românească (2007, 2011)
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.