Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Confident Group ajunge la afaceri de 1 mil. euro și intră pe piața din Spania

Mara Gojgar, Confident Group

The Confident Group, cluster independent de comunicare integrată, care deține în România două linii de business CONFIDENT – comunicare de marketing și Venus Five – studio de producție vizuală, ajunge la un milion de euro cifră de afaceri cumulată a celor două companii și își deschide primul birou internațional, la Barcelona.

Anul acesta, agenția și-a extins liniile de business cu două divizii – social media & digital și creație, care completează portofoliul solid de servicii de comunicare corporate și de brand oferite de companie.

“În Barcelona, agenția este în acest moment un start-up. În prima etapă focusul biroului din Barcelona este pe două direcții – sprijinirea companiilor românești și din regiune să intre pe piața din vest, și a companiilor spaniole interesate să pătrundă în retailul românesc”, explică Mara Gojgar, fondator CONFIDENT.

Mara Gojgar, Confident Group
Mara Gojgar, Confident Group

Expansiunea internațională a CONFIDENT Group a fost generată de ambițiile globale ale clienților pe care agenția îi consiliază, dar și de ADN-ul antreprenorial al companiei.

“În perioada următoare, ne vom axa pe consolidarea noilor linii de business care au fost integrate și care estimăm că vor genera 30% din vânzări în mod independent, până la finalul lui 2024. Totodată, vizăm și susținerea echipei din Barcelona”, adaugă Mara Gojgar.

Recent, agenția a trecut printr-un proces de rebranding. Noua identitate vizuală a adus în prim plan motocicleta, ca simbol al vitezei și al curajului, un nou slogan “Up For a Ride?” și misiunea Driving Brands to People’s hearts. Poziționarea și noua identitate de brand au venit în contextul maturizării agenției la nivel de servicii, de portofoliu de clienți și, totodată, în contextul extinderii internaționale. Procesul de rebranding a avut ca scop o imagine care să reprezinte mai clar valorile dobândite în timp și să denote acel superdrive al echipei CONFIDENT de a transforma imposibilul în posibil.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.