Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Blue Renaissance la final de Q2: investiții de 500.000 euro și o nouă linie de produse lansată

The Blue Renaissance Functional Drinks
  • Compania estimează o cifră de afaceri de 400.000 de euro în 2023 și triplarea în 2024
  • Fondurile atrase, de 500.000 euro, folosite pentru dezvoltarea capacității de producție și extindere națională și internațională

The Blue Renaissance, brandul internațional sub care funcționează în prezent Dealul cu Afine, anunță finalizarea unei noi runde de fundraising. Totalul de 500.000 de euro adunat în ultimele luni provine de la investitori privați din mediul internațional de afaceri și este destinat atât dezvoltării actualei linii de producție, cât și lansării de noi produse. Un prim pas în această direcție a fost făcut prin introducerea unei noi linii de produse: Game Every Day, un set de 7 băuturi funcționale, câte una pentru fiecare zi a săptămânii. Compania estimează că până la finalul anului, noile băuturi lansate vor contribui la generarea unui venit total de 400.000 de euro.

The Blue Renaissance Functional Drinks

Evaluată la 6 milioane de euro, compania românească The Blue Renaissance a finalizat cu succes o nouă rundă de finanțare. Cei 500.000 de euro de la investitori privați consolidează eforturile de expansiune ale companiei și contribuie la creșterea portofoliul de produse. Împreună cu investițiile private anterioare în valoare de 1 milion de euro, compania își continuă astfel strategia de extindere la nivel național și internațional, cu un portofoliu de produse diversificat și adaptat nișei în care activează.

The Blue Renaissance se mândrește cu felul în care reușește să inspire încredere investitorilor, iar realizările noastre până în prezent – în doar patru luni – atestă poziția noastră puternică pe piață. Am dezvoltat noi parteneriate cu retaileri de încredere din România și suntem implicați activ în negocieri cu rețele de retail importante din Europa și Orientul Mijlociu. Noua noastră linie de produse acoperă o nișă de piață, completând oferta existentă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților. Pentru a profita de această oportunitate, vom aloca o parte semnificativă din fonduri pentru automatizarea procesului și extinderea capacității de producție, deoarece credem în potențialul acestor băuturi funcționale. Astfel, investițiile noastre strategice vor spori eficiența operațională și capacitatea de producție, explică Ajay Naqvi, co-fondator The Blue Renaissance.

Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance
Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance

Game Every Day reprezintă o serie de șapte băuturi funcționale, 100% naturale și certificate organic, cu formule atent elaborate pentru a îmbunătăți viața zilnică și a promova sănătatea fizică și mentală. Sucul de afine 100% natural, fără adaos de apă sau zahăr, este combinat cu ingrediente premium precum matcha, ghimbir, turmeric și alte extracte botanice, oferind vitamine și antioxidanți esențiali unei funcționări optime a organismului.

Strategia de distribuție a The Blue Renaissance pentru acest nou produs cuprinde atât canalele B2C, cât și B2B. Astfel, băuturile vor fi disponibile atât pe canalul propriu de vânzare, dar în aceșași timp strategia vizează atragerea de clienți din segmentul premium HoReCa, retaileri internaționali și magazine specializate care se adresează clienților de produse naturale și organice.

Băuturile funcționale lansate aduc numeroase beneficii, inclusiv îmbunătățirea concentrării, performanței sportive, contribuie la detoxifierea organismului, reducerea inflamațiilor, întărirea sistemului imunitar și creșterea nivelului de energie. Feedback-ul extrem de pozitiv primit după lansarea primelor patru produse – sucul de afine și combinațiile delicioase cu mure, zmeură și căpșuni – consolidează încrederea noastră că oferim nu doar produse sănătoase, ci și delicioase. Această reacție a consumatorilor alimentează ambiția noastră de a ne extinde la nivel internațional, de a ne crește cota de piață, subliniază Ajay Naqvi.

Compania estimează că Game Every Day – disponibil pentru comenzi B2B și începând cu sfârșitul lunii iulie disponibil și pentru comenzi directe online pe site-ul The Blue Renaissance – împreună cu toate celelalte amestecuri de fructe, vor genera un venit de 400.000 de euro până la sfârșitul anului. Mai mult, viziunea strategică a companiei vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2024.

În prezent, produsele The Blue Renaissance pot fi achiziționate de pe site-ul oficial al companiei, precum și din anumite magazine, atât online, cât și offline, specializate în produse alimentare naturale și organice. În cadrul planurilor de extindere la nivel național, The Blue Renaissance urmărește colaborări cu lanțuri de supermarketuri locale, magazine specializate și rețele de farmacii, asigurând astfel o accesibilitate largă la produsele sale.

DESPRE THE BLUE RENAISSANCE

The Blue Renaissance este noul brand al companiei românești Dealul cu Afine înființată în 2016, deținută de Ajay Naqvi, fost director executiv al unui brand global de băuturi, și de familia sa. Plantația de afine se întinde pe 10 ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, iar unitatea de procesare se află în satul Valea Ursului, județul Iași. Fondatorii The Blue Renaissance au investit constant în crearea unui brand premium de încredere.

Primii ani ai afacerii au fost cei care au modelat valorile de bază ale brandului: o relație puternică cu clientul – deoarece Dealul cu Afine a fost un furnizor de încredere de afine pentru mii de clienți fideli care au pre-comandat fructele cu luni înainte ca acestea să fie culese –, abordare inovatoare pe piața sucurilor și sete de a face lucrurile corect.

„Suntem conduși de un singur scop: să punem întrebări pe care nu le-am pus niciodată până când am realizat că mâncarea a devenit o problemă în viața noastră, în stilul de viață pe care l-am dezvoltat. Și băuturile din fructe fac parte din această problemă. Dorim să facem o schimbare reală pe piața băuturilor din fructe – care conțin foarte puțin suc, dar mai multă apă și conservanți – prin crearea unui suc care oferă beneficii evidente pentru sănătate. Credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru cei care doresc să trăiască o viață sănătoasă”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.

Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc Certificat Organic 100% din Afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine Deshidratate 100% Certificate Organic și Pudră de Afine 100% Certificată Organic. Alături de acestea, combinațiile afine – mure, afine – căpșune, certificate organic, și affine – zmeură. În curând, gama Game Your Day va fi de asemenea disponibilă pe site-ul propriu. Produsele disponibile pot fi comandate online și pot fi găsite în magazine bio din România, atât online, cât și offline.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.