Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SYMMETRICA țintește creșterea acoperirii în Sud-Estul și Vestul țării

Harta Symmetrica_piata de profil din Ro
  • Conform studiilor disponibile, județele din cele două regiuni au un potențial important de dezvoltare
  • Produsele Select – de calitate și design premium – tot mai cerute pe plan național

Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton cu șapte fabrici proprii, vizează extinderea prin noi investiții în zonele țării care promit cel mai mare potențial de dezvoltare în următorii ani. Astfel, compania țintește extinderea producției și a livrărilor în special în județele din Sud-Estul și Vestul țării.

„Potrivit studiilor de piață realizate intern, zonele de Sud-Est și Vest rapotează creșteri importante de la an la an în ceea ce privește volumele vândute de prefabricate mici. De asemenea, observăm că segmentul imobilar ia tot mai multă amploare în aceste regiuni. Tocmai din acest motiv, ne menținem strategia de a ne extinde prin noi unități de producție, astfel încât să obținem o acoperire optimă la nivel național”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

Potrivit afirmațiilor sale, compania deține în acest moment opt unități de producție distribuite astfel: două în regiunea Nord – Est (Iași și Suceava), una în Sud – Est (Vrancea), una în zona de Sud (București), una în regiunea Centru (Brașov) și câte o unitate de producție în regiunile Nord-Vest și Vest la Bistrița și la Arad.

Harta Symmetrica_piata de profil din Ro

„În acest moment, avem o acoperire geografică importantă, însă simțim necesitatea unei dezvoltări și mai agile a business-ului în zonele cu potențial ridicat”, a mai spus Sebastian Bobu.

Potrivit studiilor interne, zona de Nord-Est a țării reprezintă cca 22% din piața totală de profil, alături de zona de Sud și București, cu cca 24%. Centrul țării reprezintă, de asemenea, un procent important din piața de prefabricate mici, cu peste 18% din volumele vândute.

“Chiar dacă Sud-Estul țării reprezintă 10% din piața de profil, estimăm pe termen mediu o creștere treptată a cererii cât și o intensificare a proiectelor publice și private”, a subliniat Bobu.

De asemenea, zona de Vest a țării este din ce în ce mai activă, fiind în plină ascensiune. Spre exemplu, zona de Sud-Vest reprezintă cca 6%, cea de Vest 10%, în timp ce Nord-Vest ajunge la 10%. Aici, ca și în zona Moldovei, produsele Select, de calitate premium și cu design și forme deosebite, câștigă tot mai mult teren în contextul unei piețe educate care înțelege din ce în ce mai bine avantajele tehnice și vizuale ale acestora.

„Dacă ne referim la procesul continuu de educare a pieței de pavele din România, acest aspect se observă și în ponderea gamelor superioare pentru care optează clienții. Dacă în urmă cu 5 ani cca 60% din vânzări era reprezentat de produse clasice, gri, iar colecțiile de design, în diverse culori sau chiar în mixuri de nuanțe, însemnau doar 25% din piață, astăzi asistăm la o creștere constantă pentru a doua categorie – la peste 35%”, a încheiat reprezentantul companiei.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.