Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu Epson: 9 din 10 români sunt influențați de eticheta unui produs în procesul de cumpărare

Studiu Epson eticheta

Pentru 9 din 10 români eticheta unui produs este importantă în procesul de cumpărare, iar 73.8% sunt influențați de calitatea fizică a ambalajului, arată cel mai recent studiu realizat de Epson.

42,73% dintre respondenți decid sau nu să achiziționeze un produs nou într-un interval de 1-5 minute, 37,15% au nevoie de 30–60 de secunde, iar 10,24% iau hotărârea în mai mult de 5 minute.

Pentru a putea evidenția obiceiurile de cumpărare ale românilor și factorii care influențează decizia, Epson a realizat un studiu care a demonstrat că 93,2% dintre respondenți consideră că eticheta unui produs este importantă și influențează decizia de cumpărare, iar informațiile care la prima vedere conving consumatorul să cumpere sunt:
• informațiile afișate pe etichetă (70.79%);
• prețul (59.48%);
• numele brandului (38.44%); eticheta (33.21%).

Studiu Epson eticheta

Potrivit rezultatelor studiului, realizat în perioada 06.03.2020–13.03.2020, peste jumătate dintre români (56.69%) fac cumpărături în supermarket/hypermarket de mai multe ori pe săptămână, în timp ce 31.78% o singură dată pe săptămână, iar 11.52% de câteva ori pe lună.

Studiu Epson eticheta 1
Mai mult, peste jumătate dintre respondenți (50.75%) încearcă produse noi cel puțin o dată pe lună, în timp ce 31.5% încearcă o dată la câteva luni, iar 17.75% cel putin o dată pe săptămână.

Aceștia sunt convinși în proporție de 70.79% de informațiile de pe etichetă, de preț (59.48%), de numele brandului (38.44%) și de etichetă în sine (33.21%). De asemenea, 50.68% dintre respondenți citesc mereu etichetele produselor pe care le cumpără, în timp ce 43.09% citesc doar câteodată, iar 5.65% foarte rar.

Studiu Epson eticheta 2

Când vine vorba de calitatea produselor, 87.54% dintre români sunt dispuși să plătească mai mult pentru un produs de calitate superioară, iar 59.06% consideră că modul în care arată ambalajul este direct proporțional cu calitatea produsului. Peste jumătate (51.18%) au avut cel puțin un moment în care au decis să nu cumpere un produs pentru ca nu le plăcea eticheta.

Studiu Epson eticheta 3
Nu în ultimul rând, 88.98% preferă ca produsele pe care le cumpără să provină de la producători români, iar 50.97% achiziționează deseori de la producători locali.

Studiul a fost realizat pe un eștantion de 1397 de respondenți din mediul urban, cu vârste de peste 18 ani.

Studiu Epson eticheta 4

Epson vine în întâmpinarea producătorilor cu o gamă de imprimante pentru printarea de etichete care să ofere produsului aspectul pe care aceştia şi-l doresc. Indiferent dacă este vorba de producție sau de retail, de industria farmaceutică sau de micii producători de mâncare, există un echipament ColorWorks pentru toate nevoile, care poate face o diferență reală în felul în care arată un produs.

În plus, companiile pot avea control absolut asupra producției de etichete, imprimând doar volumul necesar, eliminând astfel costurile inutile, pierderile şi excesul unei comenzi de etichete off-set. Toate detaliile despre produsele din această gamă pot fi accesate pe site-ul Epson, aici.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.