Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu Aqurate: Luna Black Friday aduce vânzări cu 45% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate

Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate
  • Cele mai mari creșteri apar în categoriile produselor pentru Copii și bebeluși, Sănătate și înfrumusețare și Casă și grădină
  • Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din 10 categorii de comerț electronic
  • Doraly.ro, marketplace care acoperă majoritatea categoriilor evaluate, pregătește promoții pentru de trei ori mai multe produse, de Black Friday

Luna noiembrie, care include anual ziua Black Friday, Aqurate, aduce magazinelor online vânzări cu 45% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.

An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paște sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate
Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate

Top 10 al creșterilor vânzărilor online înregistrate în noiembrie este ocupat, pe categorii, de:

  • Copii și bebeluși, +75,8%
  • Sănătate și înfrumusețare, + 55,5%
  • Casă și grădină, + 55,1%
  • Electronice, + 50,3%
  • Cărți și multimedia, + 48,3%
  • Haine și accesorii, + 40,9%
  • Pet shop, + 40,7%
  • Artă și divertisment, + 38,9%
  • Bricolaj și DYI, + 34,7%
  • Alimente, băuturi și tutun, + 10,7%.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Anul acesta, organizăm cel mai mare Black Friday pe doraly.ro, Super Black Friday. Venim cu de trei ori mai multe produse față de anul anterior și, cu ajutorul partenerilor nostri din zona de recomandări de produse, cat și al AI-ului pe care se bazează Aqurate Personalize, vom putea oferi clienților cele mai bune produse, aliniate la nevoile acestora. Credem că și anul acesta vânzările vor atinge un nou record absolut și vom avea parte și de o creștere substanțială a valorii coșului de cumpărături”, adaugă Andrei Gheorghe, Director E-Business și CMO Doraly.ro.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

În prima jumătate a anului, Aqurate a anunțat că a depășit 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.