Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strauss Coffee ne invită la o ceașcă de cafea cu conștiință

cultivatoare-cafea

Compania anunță un nou proiect, prin care își dorește să susțină, la nivel global, femeile care cultivă cafea

Strauss Coffee, una dintre cele mai mari companii de cafea din lume, anunță, cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, un proiect gândit pentru a oferi susținere la nivel global femeilor care cultivă cafea. Obiectivul este acela de a îmbunătăți producția, de a produce în mod sustenabil cafea gustoasă, susținând în același timp femeile și promovând egalitatea în comunitățile de cafea din regiuni în curs de dezvoltare din întreaga lume.

Strauss Coffee a decis să inițieze acest proiect internațional unic din dorința de a pune în aplicare valorile esențiale ale companiei, în special nevoia emancipării rolului femeii pe piața internațională a cafelei. Studiile arată că femeile fac 70% din munca fizică, dar dețin doar 15% din terenuri, din facilitațile necesare procesării, sau din produsele comercializate. Cu toate acestea, atunci când femeile fac cea mai mare parte din munca de pe câmp, este estimată o creștere cu 20%-30% a randamentului, ceea ce duce la o îmbunătățire a calității cafelei.


Mai mult, o implicare cu 2,5%-4% mai mare a femeilor-fermier a crescut producția în agricultură, iar acest efect ar putea reduce cu 100-150 de milioane numărul oamenilor care nu au ce mânca din întreaga lume. Când femeile controlează gospodăria, se remarcă îmbunătățiri în starea de sănătate și în nutriția copiilor – ele cheltuie 90% din venituri pentru nevoile familiei, în timp ce bărbații cheltuie numai 40%-50% în acest sens.

Strauss Coffee și-a asumat angajamentul de a susține activ cultura internațională a cafelei printr-o abordare care să urmărească povestea unei astfel de afaceri, „din fermă până pe raft”. Compania își dorește să creeze astfel o legătură directă între consumatorii noștri și originile produselor noastre.

Proiectul O ceașcă de cafea cu conștiință are la bază parteneriate cu 5 asociații de femei din zone diferite ale lumii care cultivă cafea. Colaborarea presupune, pe lângă achiziționarea cafelei, oferirea de suport financiar, expertiză și echipamente tehnologice care să le ajute să-și îmbunătățească producția și abilitățile de a-și conduce afacerile.

Trei astfel de parteneriate cu asociații de femei care cultivă cafea sunt deja în defășurare în Africa, Asia și America de Sud. În Republica Democrată Congo, parte a acestui proiect, Strauss Coffee va finanța o serie de activități și lucrări de modernizare de care vor beneficia până la 1.200 de femei care lucrează în această industrie.

În Honduras, Strauss Coffee a investit în Cooperativa Femeilor din La Paz, fondată în 1993 pentru a susține drepturile femeilor, care numără în prezent 286 de membri. Aceasta le oferă femeilor din comunitate acces la consiliere, educație, cursuri despre afaceri și locuri de muncă cinstite, astfel încât ele să-și poată susține familiile, în țara considerată de Organizația Mondială a Sănătății ca fiind cea mai violentă și cu cele mai ridicate rate de abuz ale bărbaților asupra femeilor.

În Vietnam, Strauss Coffee investește într-un program ce va susține un grup de 300 de femei care cultivă cafea, cu scopul de a le îmbunătății cunoștințele, aptitudinile, calitatea cafelei și, nu în ultimul rând, veniturile. Alături de alți parteneri internaționali și locali, Strauss Coffee va achiziționa de aici cafeaua Robusta și va investi în echipamente tehnologice și logistică, precum și în organizarea femeilor în cooperative de lucru, oferindu-le acestora oportunitatea de a-și dezvolta propriile aptitudini.

„Pentru Strauss Coffee acest proiect nu este doar despre cafea. Noi facem acest lucru deoarece le-am cunoscut pe aceste femei și am înțeles că noi nu le oferim lor doar mijloace mai bune de a cultiva cafea, ci le ajutăm să își crească încrederea de sine” a spus Celine Bannino, CMO Strauss Coffee. „Acest proiect crește încrederea pe care ele o au în culturile lor de cafea, dar și în ele însele, ca femei puternice și capabile. Le învață că pot trece peste orice provocare. Impactul acestei cooperări este direct – asupra femeilor care cultivă cafea, pe de-o parte, și asupra consumatorilor din toată lumea care se bucură de produsele lor, pe de altă parte.”

Despre Strauss România

Strauss România, singurul jucător internațional care deține o fabrică de cafea în România, acționează în toate categoriile de cafea – prăjită și măcinată, cafea instant, cafea boabe, specialități de cafea (mixuri), capsule – precum și în toate canalele pieței – Retail , AfH (Away-from-Home), E-comm.

Portofoliul de branduri cuprinde atât branduri cu tradiție, precum Doncafé (cu sortimentele clasice Selected și Elita, dar și inovațiile Green și Fresh) și Amigo (lider absolut în piața cafelei pur solubile și cel mai vechi brand de cafea din România), cât și branduri super-premium, dedicate canalului Horeca, precum Totti Caffé.

Despre Strauss Coffee

Strauss Coffee este o companie globală de cafea, una dintre cele mai importante zece companii de acest fel din lume, cu vânzări anuale de aproximativ un miliard de dolari. Compania a investit și dezvoltat brand-uri locale de cafea, care sunt lideri de piață în Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia, Ucraina și Israel. Compania operează pe 14 piețe din întreaga lume, având aproximativ 7.500 de angajați. Misiunea Strauss Coffee este de a promova cultura cafelei și de a împărtăși pasiunea pentru cafea cu consumatorii din întreaga lume.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.