o noua bere de la URSUS Breweries
URSUS Breweries anunta lansarea unei noi beri: Stejar Strong Beer.
Spot
Acest sfarsit de an aduce cu sine o surpriza de proportii pe piata berii din Romania: o bere romaneasca tare (nu doar tare buna, ci cu un continut ridicat de alcool). Aceasta forta i-a dictat si numele: STEJAR, de la Ursus Breweries. Vorbim asadar despre o bere deosebita, care garanteaza experienta unui gust puternic, consistent. O bere recomandata caracterelor tari. Obtinuta din ingrediente naturale atent selectionate si avand un continut ridicat de malt, berea Stejar te provoaca sa iti masori cu ea puterile si exigenta.
Dincolo de nume, dincolo de 7% alcool, Ursus Breweries a facut apel la setea de provocari noi a agentiei Brands & Bears. Publicitarii ursi – desi crescuti in padurea de marci – au stiut totusi sa vada si copacul. L-au vazut in fel si chip, si-au confruntat in cercetare viziunea cu privirea avizata a consumatorilor seriosi si au scrijelit scoarta acestei noi marci pentru a-i da un chip usor identificabil si in relatie cu caracterul sau. Un chip unic, dar in acelasi timp din familia Ursus.
O data munca la designul produsului incheiata, a urmat sloganul. Castigatorul a fost simplu, franc si la obiect: "Stejar. De esenta tare".
Campania de lansare care incepe pe 15 Decembrie se sprijina pe un spot TV de 30 sec, a carui misiune este sa comunice forta retinuta a produsului, "furtuna intr-o sticla". Fiind vorba de un nou brand, evident ca promovarea la locul de vanzare era esentiala. Un pachet consistent de astfel de materiale insoteste sticla la raftul unde se va intalni din 15 decembrie cu consumatorii, impreuna cu commando-uri de promoteri (usor de recunoscut in tinutele lor paramilitare cu insemne "Stejar si "7"). Acestia va vor iesi cu plin la sesiuni de degustare, in 43 de magazine din toata tara (hypermarket, cash&carry, supermarket).
Pe scurt, Ursus si Brands & Bears va ofera de Craciun posibilitatea de a avea in sufragerie nu doar un brad, ci inca un copac. Unul despre care s-ar putea inca spune multe, in afara de faptul ca nu risca sa se usuce prea repede.
Echipa care a lucrat la acest proiect va ureaza un: "Hai noroc si La Multi Ani!"
Ursus Breweries:Raluca Oprescu NPD & Research Manager, Marian Olteanu NPD Junior Manager, Victor Armaselu KA Manager, Dana Ionita Research Specialist, Alina Sirbu Trade Marketing Manager, Mihai Dragan Operations Manager, Adriana Burlacu Management Accountant
:Raluca Oprescu NPD & Research Manager, Marian Olteanu NPD Junior Manager, Victor Armaselu KA Manager, Dana Ionita Research Specialist, Alina Sirbu Trade Marketing Manager, Mihai Dragan Operations Manager, Adriana Burlacu Management Accountant
B&B: Strategy – Cristian Bulfinschi; Creative Director – Tudor Potra; Pack Design – Andrei Galeata; Copywriter – Matei Mocanu; Art Director – Mircea Mocanu; BTL Manager – Cristian Bencze; Account Executive – Anca Echim"; Client Service Director – Emanuel Grigorcea.
: – Cristian Bulfinschi; – Tudor Potra; – Andrei Galeata; – Matei Mocanu; – Mircea Mocanu; – Cristian Bencze; – Anca Echim"; – Emanuel Grigorcea. {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Concluziile celor 18 profesioniști invitați la ediția de la Craiova a conferinței „MAGNETICO. How to...
Libris redeschide librăria Șt. O. Iosif din Brașov, după 6 luni de renovări și o investiție de 500.0...
Concluziile profesioniștilor invitați la conferința anuală „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conf...
De ce ar trebui sa tii cont cand scrii o scrisoare de intentie in 2024?
Premieră în România: Nordis Mamaia - Singurul ansamblu unde cumpărătorii pot testa apartamentele și ...
Echilibrul ȋn viaţă: Women in Tech™ România deschide conversaţia despre starea de bine și muncă
4 tendinte pentru CV-ul tau in 2024
Promelek XXI mizează pe un avans cu 25% al business-ului pe segmentul soluțiilor de energie regenera...