Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Spotify lansează o nouă campanie în România, Ungaria, Republica Cehă și Israel

Spotify The Emotional Gangster

În parteneriat cu Leo Burnett Bucharest, Spotify lansează o nouă campanie de comunicare, celebrând diversitatea creatorilor și utilizatorilor platformei.

Pentru noua campanie, Leo Burnett Bucharest a dezvoltat un concept creativ care surprinde esența platformei Spotify: vasta ofertă de creatori locali și internaționali de conținut audio, fie că e vorba de muzică sau podcasturi. Astfel, pe parcursul campaniei dezvoltate pentru TV & digital, fanii Spotify se vor întâlni cu câteva personaje surprinzătoare precum The Emotional Gangster, The Nerdy Gang și The Trapper Family, iar publicul român, în special, va identifica prezența artiștilor Irina Rimes, IAN și Șatra B.E.N.Z.

Spotify The Emotional Gangster

“Suntem încântați să avem drept partener Leo Burnett Bucharest pentru noua campanie care prezintă oferta noastră audio extinsă și modul în care platforma noastră poate răspunde stărilor și gusturilor tuturor”, afirmă Ester Gazzano, Head of Marketing Southern Eastern Europe, Spotify.

“Suntem mândri să fim partenerul Spotify, o companie cu valori similare și un deziderat de a crea experiențe semnificative pentru oamenii din întreaga lume, deziderat pe care îl avem și noi”, declară Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest. “În ultimii ani, obiectivul nostru a fost acela de a ne consolida competențele de strategie și creație printr-o investiție în craft & production expertise, astfel încât produsul nostru să rezoneze cu tot ce se consumă și este actual în acest moment. Acest efort de actualizare, împreună cu faptul că suntem mari fani și utilizatori Spotify, s-a dovedit a fi abordarea câștigătoare pentru acest pitch. Și suntem hotărâți să rămânem cei mai buni parteneri de business pentru Spotify și în campaniile viitoare”.

Producția acestei campanii a fost gestionată de est.now – divizia de producție a agenției Leo Burnett – în parteneriat cu Saga Film. Regizorul campaniei TV a fost Sidney Van Wichelen, recent clasat #3 Director of the Year de către Cannes Lions.

Echipa Leo Burnett Bucharest & Est.Now
Diana Alexa, Managing Director
Victor Stroe, Head of Strategy & Associate Director
Oana Năstase, Senior Digital Planner
Adriana Pașcan, Chief Creative Officer
Andrei Nica, Deputy Creative Director
Alexandru Dumitrescu, Head of Copy
Bianca Muscalu, Copywriter
Mara Săbău, Art Director
Cătălina Ungureanu, Art Director
Ionuț Coandă, Art Director
Miruna Potop, Copywriter
Silvana Frînculescu, Art Director
Fulvia Olaru, Deputy Account Director
Laura Moisă, Creative Producer, Est.Now Division

Echipa Saga Film
Alex Teodorescu, Executive Producer
Vlad Semenescu, Head of Production
Ionuț Penzes, Producer

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.