Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sphera Franchise Group comunică un nou parteneriat pe piaţa de retail, cu hipermarketurile Cora România

KFC Sos cu usturoi

KFC România anunţă un nou parteneriat, alături de grupul Louis Delhaize, deţinătorul hipermarketurilor Cora din România. Această colaborare vine în urma deciziei de business de a extinde portofoliul de retaileri, astfel încât un număr tot mai mare de consumatori să aibă acces facil la sosul cu usturoi KFC.

Odată cu lansarea sosului în retail, din toamna anului trecut, Grupul Sphera a continuat extinderea produsului în cât mai multe lanţuri de magazine, reuşind, astfel, să anunţe prezenţa acestuia şi pe rafturile hipermarketurilor Cora. Cu o prezenţă pe piaţă de 16 ani şi 11 magazine în diferite judeţe, Cora România este unul dintre principalele branduri de retail, recunoscute la nivel naţional şi apreciate de clienţii care le trec pragul. Totodată, grupul belgian este cunoscut pentru serviciile de calitate furnizate, fiind primul lanţ comercial care a introdus livrarea la domiciliu, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor cu produse proaspete, în fiecare zi.

KFC Sos cu usturoi

„Parteneriatul cu marii jucători din piața de retail reprezintă o oportunitate de business pentru noi, dar și un context bun de a promova un produs din restaurantele KFC către un public mult mai divers și mai numeros, adaptându-ne, astfel, la diferite momente de consum. În plus, ne alegem cu grijă colaboratorii pentru că experienţa cumpărăturilor, din perspectiva clienţilor, trebuie să fie una satisfăcătoare, de la atmosfera din magazin, până la calitatea serviciilor și produselor oferite de către retailer, iar Cora România deţine experienţă în domeniu. Ne dorim ca fanii KFC, și nu numai, să se bucure de sosul lor preferat şi vom continua introducerea lui în cât mai multe lanţuri de magazine, la nivel național”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

Sosul cu usturoi, Glenn, cunoscut de fanii KFC din România, este vândut, anual, în peste 9 milioane de unităţi, ceea ce ne confirmă cât este de îndrăgit de consumatorii locali. Cu această ocazie, consumatorii pot găsi produsul pe rafturile magazinelor Cora în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.