Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sorin Tudor lanseaza “Politica 2.0.08. Politica Marketingului Politic”

tritonic

Tritonic Grup Editorial si Sorin Tudor au placerea sa va invite miercuri , 29 octombrie 2008, la lansarea volumului „Politica 2.0.08. Politica Marketingului Politic”. Evenimentul va avea loc in cadrul Diverta Magheru de la ora 18.30. Alaturi de autor, vor mai fi prezenti domnul Sorin Oprescu , primarul general al Bucurestiului, Victor Ciutacu, redactor-sef Jurnalul National si Bogdan Hrib, director Tritonic Editorial Grup. In prefata volumului, Sorin Oprescu afirma ca “increderea este , in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale , fie ca aceasa incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. Iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat ( si nu pot avea incredere intr-un altul),dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de a lucra impreuna cu politicianul la funadamentarea acestei increderi .

“Ne place sau nu , campaniile electorale conteaza. Iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa isi puna o intrebare simpla: poate sa-si permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?” se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi.

Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca a putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul , in orice stat democratic, este si el simplu: nu.”

Sorin Tudor este Managing Director al Project 365 Communication, companie a carei expertiza acopera zona marketingului politic, relatiilor publice si comunicarii. In 1990 si-a inceput cariera in jurnalism, iar in 1993 in domeniul relatiilor publice. Intre 1999 si 2000 a predat cursul de Relatii Publice si Advertising in cadrul Facultatii de Stiinte Politice – Universitatea Bucuresti. A inceput sa activeze in domeniul marketingului din 1996. A coordonat activitati de marketing politic la nivel national si regional in cadrul campaniilor electorale din 1996, 2000, 2004 si 2008. Incepand cu 2006 s-a implicat in proiecte de comunicare online si a participat la numeroase conferinte, seminarii si workshopuri pe aceasta tema. Blogul sau personal, tratand teme de marketing politic si comunicare online, poate fi accesat la adresa //sorin-tudor.ro/

Bucuresti, 24.10.2008 {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.