Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Solo strălucitor: după câştigarea Coppa d’Oro Villa d’Este, Alfa Romeo 8C 2900B a triumfat şi în competiţia pentru Trofeo BMW Group ca “Best of Show” la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019

● Ceremonia de premiere a oferit finalul strălucitor pentru Festivalul Eleganţei desfăşurat sub motto-ul “Simfonia Motoarelor – 90 de ani de Concorso d’Eleganza Villa d’Este & Automobile BMW” ● Berlinetta Coupé din 1937 a impresionat juriul internaţional de specialitate şi publicul de la Lacul Como ●

Bucureşti/München/Cernobbio. Armonia perfectă între public şi juriul de specialitate a permis ca Alfa Romeo 8C 2900B să obţină o dublă victorie la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019. Coupé-ul din 1937, captivant ca eleganţă şi sofisticat ca tehnologie, a fost declarat învingător general al celui mai tradiţional concurs de eleganţă din lume pentru automobile de epocă, la doar o zi după succesul său în Referendumul Publicului. Evenimentul s-a desfăşurat sub motto-ul “Simfonia Motoarelor – 90 de ani de Concorso d’Eleganza Villa d’Este & Automobile BMW”, devenind astfel un solo pentru bijuteria rară din Milano. După câştigarea Coppa d’Oro Villa d’Este, proprietarul maşinii căreia i s-a decernat “Best of Show” de către juriu, americanul David Sydorick, a avut privilegiul de a primi şi nou creatul Trofeo BMW Group.

Dublul succes Alfa Romeo sărbătorit la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019 a fost deja o raritate preţioasă atunci când s-a petrecut. Este unul din cele doar 30 de automobile construite în această serie şi a fost lansat pe piaţă de constructorul milanez în perioada 1937-1940 într-o configuraţie exclusivă. Platforma a fost oferită de şasiul maşinilor de curse ce aveau succes extraordinar, iar propulsia a asigurat-o motorul din aliaj, cu opt cilindri dispuşi în linie. Cei doi arbori cu came în cap şi supraalimentarea dublă ofereau o putere maximă de 180 CP pentru motor. Suspensia independentă şi cutia de viteze montată în spate erau dotări avansate suplimentare care au contribuit la statutul exclusivist al Berlinetta. Fiind unul din cele doar cinci automobile cu ampatament lung, coupé-ul a fost îmbrăcat într-o caroserie Superleggera creată de Carrozzeria Touring. Combinaţia de tehnologie sofisticată şi design elegant a asigurat o primire călduroasă chiar şi după 82 de ani – aşa cum în mod impresionant demonstrează dublu succes de la Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019.

Proprietarul nestematei din Milano se poate bucura acum de Trofeo BMW Group pentru a doua oară. David Sydorick a câştigat deja “Best of Show” în 2015, cu un alt model Alfa Romeo din colecţia sa. “Am câştigat multe premii cu automobilele mele, dar acesta îmi îndeplineşte toate dorinţele. Best of Show, aici la Villa d’Este, este ca şi cum aş primi titlul de cavaler. Soţia mea şi cu mine dorim să ne exprimăm mulţumirile sincere pentru acest premiu”, au fost cuvintele câştigătorului la festivitatea de premiere.

Concorso dEleganza Villa dEste 2019, Alfa Romeo 8C 2900B

Încă o dată, competiţia pentru favorurile juriului format din specialişti internaţionali şi cunoscători iluştri ai automobilelor clasice s-a transformat într-o victorie a casei. Este pentru a şasea oară la rând când juriul condus de preşedintele Lorenzo Ramaciotti a decernat cel mai important premiu al concursului unui automobil “made in Italy”. În final, juriul a avut doi câştigători de clasă pe lista scurtă pentru Best of Show. În cele din urmă, eleganţa pură a automobilului a fost factorul decisiv în favoarea Alfa Romeo 8C 2900B Berlinetta Touring.

Cu câteva ore înainte de finalului plin de suspans al “Simfoniei Motoarelor”, juriul a anunţat câştigătorii şi menţiunile celor opt clase de premiere pentru automobile de epocă la parada din faţa tribunei principale a parcului Villa Erba. 50 de automobile din diferite perioade ale industriei auto au fost nominalizate pentru competiţia din acest an – toate în condiţie remarcabilă şi cu istorii individuale fascinante. Lista de mai jos prezintă “Best of Show” şi toţi câştigătorii de clasă, alături de automobilele care au primit Menţiune de Onoare la clasa respectivă. În fiecare caz sunt furnizate marca, designul caroseriei, anul de producţie şi proprietarul:
Trofeo BMW Group
Best of Show acordat de juriu
Alfa Romeo 8C 2900B, Berlinetta, Touring, 1937, David Sydorick (SUA)
Câştigători de clasă şi menţiuni de onoare
C LASA A:
GOODBYE ROARING TWENTIES: THE BIRTH OF THE CONCORSO
Câştigător de clasă
Vauxhall 30 / 98 Type OE, Boattail Tourer, Vauxhall, 1925, Peter Goodwin (SUA)
Menţiune de onoare
Lancia Lambda Serie VIII, Four-Seater Torpedo, Lancia,
1928, Anthony MacLean (Elveţia)

CLASA B: FAST FORWARD: A QUARTER CENTURY OF PROGRESS
Câştigător de clasă
Alfa Romeo 8C 2900B, Berlinetta, Touring, 1937, David Sydorick (SUA)
Menţiune de onoare
Bugatti 57 S, Four-Seater Sports Tourer, Vanden Plas,
1937, Robert Kauffman (SUA)

CLASA C: SMALL AND PERFECTLY FORMED:
THE COACHBUILDER’S ART IN MINIATURE
Câştigător de clasă
Fiat Abarth Monomille GT, Coupé, Sibona-Basano, 1963, Shiro Kosaka, (Japonia)
Menţiune de onoare
Abarth 205 Sport 1100, Berlinetta, Ghia, 1953, Bradley Calkins (SUA)

CLASA D: A NEW DAWN: INTO THE ROCK’N’ROLL ERA
Câştigător de clasă
Mercedes-Benz 300 SL, Coupé, Mercedes-Benz,
1954, Matthias Bonczkowitz (Germania)
Menţiune de onoare
Siata 208 S, Spider, Motto, 1953, Jan de Reu (Belgia)

CLASA E: SWINGING SIXTIES: THE SKY’S THE LIMIT
Câştigător de clasă
Ferrari 250 GT California Spyder SWB, Spider, Pininfarina,
1961, Tony Vassilopoulos (Marea Britanie)
Menţiune de onoare
Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione, Berlinetta, Pininfarina,
1960, William Loughan (Marea Britanie)

CLASA F: BABY YOU CAN DRIVE MY CAR: MUSICAL STARS’ CARS
Câştigător de clasă
Lamborghini Miura P 400 S, Coupé, Bertone, 1971, Luca Taino (Italia)
Menţiune de onoare
Porsche 959, Coupé, Porsche, 1988, Giovanni Andrea Innocenti (Elveţia)

CLASA G: SPEEDING AGAINST THE CLOCK:
ENDURANCE RACING LEGENDS
Câştigător de clasă
Ferrari 166 Mille Miglia, Barchetta, Touring, 1949, Brian Ross (SUA)
Menţiune de onoare
OSCA MT4 1450, Barchetta, Frua, 1953, Hidetomo Kimura (Japonia)

CLASA H: DARING TO DREAM:
CONCEPTS WHICH ROCKED THE MOTORING WORLD
Câştigător de clasă
Lamborghini Marzal, Four-Seater Coupé, Bertone, 1967, Albert Spiess (Elveţia)
Menţiune de onoare
Vivant 77, Roadster, “The Beatles of Troy, Michigan”, 1965, Phillip Sarofim (SUA)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *