Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sollers PPD (DIAGEO) a ales OgilvyAction

pentru derularea activităţilor de BTL

În urma reorganizării operaţiunilor din România şi numirii Sollers PPD ca reprezentant oficial Diageo pe piaţa din România, Sollers PPD a organizat un pitch pentru a-şi alege partenerii de comunicare pentru anul următor.

La finalul procesului de selecţie, OgilvyAction, parte a Ogilvy Group România, a fost desemnată agenţia câştigătoare, care se va ocupa pe viitor de proiectele de activare pentru principalele brand-uri Diageo din România, printre care brand-urile de whisky Johnnie Walker  şi J&B, vodka Smirnoff şi crema de whisky Baileys.
„Am fost impresionaţi de creativitatea, expertiza multidisciplinară şi capacitatea de a gestiona proiecte complexe pe care a demonstrat-o OgilvyAction. Portofoliul lor de clienţi cu reputaţie solidă este remarcabil şi aşteptăm cu entuziasm să aducă în comunicarea brand-urilor noastre aceeaşi energie şi acelaşi spirit pe care le-am văzut în timpul prezentării.”, a declarat Dl. Nearchos Papacharalampous, General Manager al Sollers PPD România.

PPD este cel mai mare distribuitor de băuturi pe piaţa din Cipru, extinzându-se recent în România prin infiinţarea companiei Sollers PPD, în parteneriat cu Diageo.
Diageo este unul dintre cei mai mari producători de băuturi alcoolice din lume, având un portofoliu ce include brand-uri celebre precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff şi Baileys.

„Sollers PPD ca reprezentant Diageo are o serie de brand-uri care reprezintă visul oricărei agenţii de tipul nostru. În compania noastră, lucrăm prentru clienţi care înţeleg necesitatea construirii unor brand-uri şi care comunică relevant exact în mediul în care consumatorii iau deciziile de cumpărare. Noul nostru client îşi propune să răspundă acestei realităţi de marketing. Suntem mândri şi mulţumiţi de decizia pe care a luat-o Sollers PPD, şi le urăm bun-venit în rândul clienţilor agenţiei noastre, unde vor sta în compania selectă a BAT, Coca-Cola HBC, Heineken (Brau Union) şi Unilever”, a declarat Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction România.
 

Bucuresti, 30.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.