Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SocialPedia 34: cum îți organizezi viața profesională în 2022, cu Mădălina Preda și Andreea Chiuaru

sociapedia 34

“Let’s plan for 2022” este tema ediției 34 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 15 februarie 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/ Planning Expert, și Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller.

Conform unei cercetări realizate de Dr. Joseph Ferrari, 20% dintre persoane își amână task-urile și își asumă acest aspect. Care sunt cauzele? Proasta organizare a timpului, lipsa motivației, incapacitatea de concentrare, anxietatea, frica, așteptările nerealiste.

Același studiu susține că procrastinarea pe termen lung poate afecta sănătatea fizică și mentală, din cauza mecanismelor de adaptare ineficiente, care pot fi percepute ca stres.

Iar un studiu realizat de Darius Foroux pe un grup de 2219 persoane dezvăluie că 88% dintre angajați și 76% dintre antreprenori au tendința să procrastineze cel puțin o oră pe zi.

sociapedia 34

De aceea, realizarea unui plan și parcurgerea tuturor etapelor este esențială pentru concentrare și eficiență. De asemenea, pentru specialiștii din digital, organizarea conținutului este esențială. La fel și lista de “to do”.

Care sunt avantajele unor astfel de planuri? Relaxare personală și profesională, creșterea concentrării, creșterea clarității, creșterea productivității și atingerea unui echilibru între muncă și viață personală.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum îți organizezi viața profesională atunci când lucrezi în digital?
  • Cum organizezi și planifici conținutul din social media?
  • Cât de importante sunt calendarul editorial și lista de “to do”?
  • Cum să nu mai procrastinezi?
  • Cum te mobilizezi atunci când simți că nu ai chef?
  • Cum îți organizezi munca și viața personală, astfel încât să nu te strezezi?

“După ce am luat o binemeritată pauză în luna ianuarie și am supraviețuit celebrelor Blue Monday și Ditch New Year’s Resolutions Day, revenim în forță în luna februarie cu o ediție despre planificare și organizare, pentru a reuși să fim mai eficienți la job și în viață.

Din ce în ce mai mulți specialiști în digital (și nu numai) încep să se simtă copleșiți de volumul de muncă și nu reușesc să-și facă un plan clar despre cum vor să abordeze situația. Ajung să procrastineze, depășesc deadline-urile și nu se organizează astfel încât să-și termine task-urile la timp. Cele două invitate ale ediției vor oferi sfaturi utile, care pot fi aplicate atât la job, cât și în viața de zi cu zi. ”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-34

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.