Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA AUTO stabileşte noi recorduri: în anul 2018 a produs deja un milion de automobile

Skoda logo 2017

› Strategia de creştere: ŠKODA AUTO a produs automobilul cu numărul un milion, încă de la mijlocul lunii octombrie, adică mai devreme decât în orice alt an din istoria companiei
› Automobilul aniversar: ŠKODA FABIA 1,0 TSI vopsită cu nuanţa Alb Moon
› Modele de succes: ŠKODA OCTAVIA şi ŠKODA FABIA sunt modelele pe care marca le vinde în cele mai multe exemplare
› Gamele SUV ŠKODA KODIAQ şi ŠKODA KAROQ oferă noi resurse de creştere

Miercuri, ŠKODA AUTO a produs automobilul cu numărul un milion, deci cu două săptămâni mai devreme decât în anul 2017. Acest eveniment înseamnă, totodată, că marca a atins pentru al cincilea an consecutiv vânzări de peste un milion. SUV-urile ŠKODA KODIAQ şi KAROQ, precum şi gamele OCTAVIA şi FABIA au contribuit semnificativ la acest succes.

Skoda logo 2017

Michael Oeljeklaus, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA AUTO, responsabil pentru Producţie şi Logistică, a declarat “Anul financiar actual ne demonstrează că gama modernă a mărcii ŠKODA ne permite să intrăm, în manieră sustenabilă, pe noi segmente de clienţi din pieţele internaţionale. În ultimii ani, ne-am crescut în permanenţă cifrele de producţie şi vânzări, iar acum am atins milionul pentru a cincea oară. Ne vom continua strategia de creştere şi în 2019. În acest sens, noua ŠKODA SCALA va juca un rol important, fiind un model nou, încadrat în segmentul A de mare volum.”

Automobilul cu numărul un milion din acest an este o ŠKODA FABIA 1,0 TSI, finisată în nuanţa Alb Moon şi a ieşit de pe banda fabricii din Mladá Boleslav în 17 octombrie. Modelul acesta de talie mică, recent actualizat, este cel mai popular model din gama ŠKODA, după OCTAVIA.

Cererea tot mai mare pentru modelele SUV ŠKODA KODIAQ şi ŠKODA KAROQ subliniază succesul campaniei SUV a mărcii. Aceste modele prezintă astfel o mare importanţă în portofoliul producţiei tot mai mari a producătorului auto ceh, contribuind semnificativ la atingerea producţiei de un milion de exemplare încă de la mijlocul lunii octombrie. ŠKODA KAMIQ este un model oferit exclusiv pe piaţa din China şi completează gama SUV a mărcii pe cea mai mare piaţă individuală a companiei. Modelul recent lansat, ŠKODA KODIAQ GT este al doilea SUV disponibil exclusiv pe piaţa chineză, reprezentând, de asemenea, o componentă de mare importanţă în campania SUV desfăşurată de ŠKODA pe piaţa din China.

Măsurile de continuare şi dezvoltare a succesului sunt ancorate în Strategia 2025 a mărcii ŠKODA. Aspectele-cheie ale acestei strategii sunt mobilitatea electrică, digitalizarea companiei, a producţiei şi a produselor, precum şi noi servicii de mobilitate şi soluţii de conectivitate. Alături de campania SUV de succes, compania se concentrează asupra mobilităţii electrice, a digitalizării şi internaţionalizării. Scopul este de a creşte treptat, de la 103 la 120, numărul de pieţe pe care este activă marca ŠKODA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.