metalshow

SIVECO România participă la INDAGRA, cel mai important eveniment agricol din România

În standul 48 din pavilionul C6, vizitatorii vor putea testa și achiziționa INOVAGRIA, singura aplicație 100% românească pentru managementul fermelor

În perioada 25 – 29 octombrie 2017, la Romexpo București se desfășoară târgul internațional INDAGRA 2017, cel mai mare și important eveniment agricol din România.

Pentru al doilea an la rând, SIVECO participă la acest eveniment de referință, în standul 48 din pavilionul C6.

Dacă în ediția precedentă lansa INOVAGRIA, singura aplicație 100% românească pentru managementul integrat al fermelor, în acest an echipa SIVECO le aduce fermierilor noi funcționalități, incluse în aplicație chiar pe baza sugestiilor acestora, pentru rezolvarea unor probleme curente din fermă.

INOVAGRIA logo

Astfel, pe lângă simulatorul de subvenții, managementul terenurilor și culturilor, gestiunea contractelor de arendă sau planificarea și gestionarea lucrărilor agricole, INOVAGRIA vine cu 4 componente noi, denumite în mod sugestiv pentru sfera lor de aplicabilitate:
· Bugete;
· Achiziții de terenuri;
· Planificarea și monitorizarea activității angajaților;
· Conversia planurilor cadastrale și corelarea acestora cu planurile parcelelor exploatate.

Cele mai recente cerinţe ale fermierilor au fost transpuse de SIVECO în aceste noi componente informatice care rezolvă cele mai frecvente situații de business din activitatea lor agricolă.

O primă cerință a fermierilor a constituit-o gestionarea contractelor de achiziție de terenuri pentru care SIVECO a dezvoltat un modul omonim cu următoarele funcționalități:
· Urmărirea şi gestionarea contractelor de achiziţie pentru fiecare etapă;
· Implementarea de alerte şi atenţionări privind termenele procedurale pentru fiecare etapă;
· Generarea de formulare.

În mod similar a fost dezvoltată și componenta legată de gestionarea bugetelor în arendă, care răspunde următoarelor cerințe:
· Evidenţierea în permanenţă a necesarului de plată comparativ cu ultima versiune de buget;

· Păstrarea istoricului sumelor plătite şi evidenţierea sumelor rămase de plată;
· Defalcarea nivelelor de arendă pe categorii de plată: produse, bani, impozit, impozit teren, CASS;
· Previziuni asupra bugetului;
· Istoric versiuni bugete arendă;
· Generarea de rapoarte specifice.

Nevoia de planificare și monitorizare a activității angajaților a generat modulul informatic cu următoarele funcționalități:
· Definirea nomenclatoarelor de activităţi;
· Alocarea de activităţi;
· Raportarea de activităţi;
· Generarea rapoartelor de monitorizare;
· Calendar activităţi;
· Implementarea alertelor şi avertismentelor privind activităţile cu termen depăşit/în curs de expirare.

“INOVAGRIA este o aplicație menită să simplifice și să eficientizeze managementul unei ferme, în vederea creșterii performanței și profitabilității sale”, a declarat Gabriel Lospa, directorul departamentului eAgriculture din cadrul SIVECO România.

“Recent, am lansat INOVAGRIA Meteo, aplicația suport pentru informare și decizie privind managementul fenomenelor meteo și agrometeo din România, deoarece o planificare eficientă a lucrărilor agricole ține întotdeauna cont de condițiile meteo. Cu ajutorul soluției noastre, fermierii pot lua deciziile adecvate și adaptate condițiilor meteo pentru protejarea producției agricole. Îi așteptăm în standul nostru de la INDAGRA pentru discuții. Le-am pregătit pentru această ocazie mai multe surprize plăcute, inclusiv propuneri comerciale avantajoase și un concurs motivant”, a adăugat Gabriel Lospa.

Vizitatorii INDAGRA vor avea ocazia să testeze în mod direct functionalitățile INOVAGRIA și, în plus, vor beneficia de discount-uri substanțiale pentru achizițiile făcute în perioada târgului.

Detalii despre inițiativele comerciale INOVAGRIA găsiți la link-urile de mai jos:
· https://www.inovagria.ro/componente/50-meteo
· https://www.facebook.com/notes/inovagria/inovagria-meteo-te-premiaz%C4%83/1459045614131618/.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *