Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sistemul Coca-Cola în România lansează un nou Raport de Sustenabilitate și continuă să își ia angajamente pe termen lung

Sistemul Coca-Cola Raport de Sustenabilitate 30 de ani

Sistemul CocaCola a făcut public cel mai recent raport de sustenabilitate, care reflectă modul în care a implementat, în 2020, practicile de sustenabilitate atât în raport cu partenerii, angajații și consumatorii, precum și cu mediul înconjurător și comunitățile locale. Raportul este lansat într-un an aniversar pentru Sistem, care sărbătorește 30 de ani de la prima sticlă de Coca-Cola produsă local, în România.

Sistemul Coca-Cola în România este format din două companii: Coca-Cola România, deținătorul brandurilor, a cărui viziune este să devină o companie pentru toți, oferind produse de calitate, potrivite tuturor stilurilor de viață – și Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul și distribuitorul băuturilor din portofoliu, cu viziunea de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienților săi. Iar pentru ca aceste viziuni să fie atinse, cele două companii își dezvoltă business-urile având la bază aceleași valori, principii și aceeași misiune: grija pentru ceea ce lăsăm #dupănoi.

Sistemul Coca-Cola Raport de Sustenabilitate 30 de ani

Cu peste 1.500 de angajați, 3 fabrici, 1 miliard de litri de băutură produși și peste 93.000 de clienți, Sistemul a reușit să construiască în 30 de ani un lanț de valoare puternic, păstrându-și an de an poziția de lider al industriei pe plan local. Sustenabilitatea este deja integrată în fiecare arie a business-ului. Sistemul continuă să investească în România, iar fiecare nou proiect ia în calcul impactul pe termen lung asupra angajaților, a lanțului de valoare, asupra mediului înconjurător și a comunității locale.

“Sustenabilitatea înseamnă să ai grijă constant ca impactul pe care îl ai să fie unul pozitiv. Pentru noi, sustenabilitatea se traduce prin grija față de resursele naturale, consumul redus de apă și energie, investițiile în comunitate, inovațiile în operațiuni și ambalaje, implicarea în dezvoltarea echipei. De 6 ani consecutivi, Coca-Cola HBC România este recunoscută ca cea mai sustenabilă companie pe plan local. În spatele acestor rezultate este o echipă extraordinară, care pune pasiune în tot ce face. Știm însă că mai sunt aspecte de îmbunătățit. Angajamentul nostru este să continuăm să investim și să inovăm, astfel încât să lăsăm o lume mai bună #dupănoi”, spune Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director la CocaCola HBC România.

Sistemul Coca-Cola 30 ani

“Anul 2020 marchează finalul celui de-al treilea deceniu de prezență a Sistemului Coca-Cola pe piața locală, perioadă în care băutura îndrăgită de milioane de români a devenit simbol al bucuriei, al emoțiilor și al optimismului. Într-un an complicat, în perioadă de pandemie, Sistemul Coca-Cola și-a reafirmat angajamentul față de comunitatea locală, investind peste 9,5 mil de lei în proiecte de sustenabilitate. Și #NuNeOprimaici. Sustenabilitatea înseamnă să acționezi azi, gândindu-te la mâine. Suntem parte din comunitatea locală, iar promisiunea noastră este să consolidăm un business sustenabil și să contribuim la schimbare”, spune Mihaela Niță, Public Affairs Manager la CocaCola România.

În construirea raportului de sustenabilitate, Sistemul Coca-Cola ia în calcul 5 arii principale. Printre cele mai importante rezultate prezentate în cadrul raportului se numără:

A. OPERAȚIUNI
83% dintre furnizorii cu care lucrăm sunt furnizori locali

B. PORTOFOLIU

27,6% din totalul vânzărilor noastre a fost reprezentat de băuturi low&no calories și apă
90% din publicitatea făcută pentru brandul Coca-Cola a promovat Coca-Cola Zero Zahăr
Fără publicitate adresată copiilor sub 12 ani

C. OAMENI

37 de ore de formare profesională per angajat

D. MEDIU

20% din totalul portofoliului este îmbuteliat în PET reciclat
100% din portofoliul de băuturi răcoritoare este îmbuteliat în ambalaje reciclabile
70% ambalaje reciclate din totalul ambalajelor primare puse pe piață. Obiectiv 2025: 75%
94% din cantitatea totală de deșeuri generate on-site au fost reciclate
100% din totalul energiei electrice utilizate în fabrici provine din surse regenerabile și curate
>11 mil € este valoarea totală a proiectelor de reducere a consumului de energie încheiate în 2020, cu 832.338 kWh energie economisită
~1,9% scădere a intensității consumului de apă față de 2019, raportat la volumul de băuturi produs în 2020
Certificare GOLD AWS pentru toate fabricile noastre
~2% scădere a intensității emisiilor din Scopul 1 și Scopul 2, raportat la volumul de băuturi produs în 2020

E. COMUNITATE

+9,5 milioane lei investiți în comunitate

Cel mai recent angajament pe care îl face Sistemul Coca-Cola este reducerea emisiilor pe întregul lanț valoric până la zero net, până în 2040. Acest angajament nu vizează doar operațiunile Sistemului, ci și operațiunile partenerilor săi.

Raportul de sustenabilitate este disponibil pe site-ul După Noi, platforma de sustenabilitate a Sistemului Coca-Cola.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.