Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Silva. Berea e noua, dragostea e veche

silva_brandient

Brandient a repozitionat “diamantul” portofoliului Heineken Romania

Silva este un brand respectat, nascut acum 40 de ani in Transilvania, si unul dintre cele mai reprezentative branduri locale — fiind chiar prima bere de export a Romaniei. In prezent, brandul este “diamantul” din portofoliul Heineken Romania. In continuarea traditiei sale, Silva porneste pe un drum de reinterpretare a vechilor retete si de creare a unora noi, provocata de asteptarile consumatorilor moderni — si lanseaza o colectie de trei beri locale, craft-quality: noua “Mandra Romaneasca” — o Pale Ale creativa, alaturi de savuroasa si imbunatatita Premium Blonde Lager — “Blonda Desavarsita”, si de faimoasa Strong Dark lager — “Neagra legendara”.

In acest context, Brandient a fost comisionat de Heineken Romania sa ofere consultanta pentru procesul de repozitionare si de redesenare a intregii game.

silva_brandient
Repozitionarea unui produs intr-o categorie adjuncta presupune crearea unui teritoriu de asocieri nou sau colateral, specific comportamentului consumatorului din noua categorie, iar rezultatele research-ului strategic au fost incurajatoare pentru scopul proiectului. Asezata pe noua ruta strategica, Silva este o “bere craft-quality autentic romaneasca”. Brandul are radacini in trecutul sau si este inspirat de viitor, asa cum evoca si noul slogan “Berea e noua, dragostea e veche” — o promisiune matura intr-o maniera sensibila si subtila.

Estetica noului packaging Silva este o dovada a angajamentului Heineken la excelenta in design si branding — un pas inainte fata de dogma abordarii berilor industriale. Noul design transmite adevaratul spirit Transilvanean al identitatii brandului — sub un tratament stilistic “mestesugaresc”, un manifesto pentru natura locala si pentru berea savuroasa originala. Brandul este astfel reflectat ca fiind Puternic, Simplu si Modest.

Echipa Brandient a creat de asemenea platforma vizuala a brandului si fundamentele acestuia — iar mai jos este frumoasa poveste a brandului, pentru a va deschide inimile catre Silva:

“Doar cea mai puternica dragoste poate supravietui, spori si evolua timp de 40 ani – prin vremuri bune, momente de cumpana, esecuri si victorii. Asa este dragostea noastra – dragostea pentru bere. Ea a fost cea care ne-a ajutat de-a lungul timpului sa dobandim cunoastere, iar cunoasterea ne-a adus maiestrie in a dezvolta gusturi desavarsite. Acea dragoste veche inca dainuie puternic.

Timpurile insa, mereu aducatoare de schimbare, sunt pregatite pentru ceva nou. Acum, e vremea sa fim iarasi pionierii locali – sa pasim pe scena, sa producem bere craft-quality si sa aratam cu mandrie cum se creeaza o diversitate de gusturi fara cusur.

Cu sprijinul mostenirii pe care o avem din urma, facem un pas inainte catre o noua varietate de stiluri: Blonda Desavarsita, un tribut adus istoriei noastre, Mandra Romaneasca – articularea spiritului inovator, si Neagra Legendara – dovada vie a berii noastre craft-quality si a dragostei pentru aceasta.

Aducem vechea noastra pasiune in aceasta noua calatorie, pentru ca noul are mereu nevoie de vechi.

Berea e noua, dragostea e veche.”

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.