Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Și cel de-al treilea câștigător al primei ediții “Preparation Centre Awards” organizate de Cambridge Assessment English este Școala Gimnazială Nr. 7„Sfânta Maria“, Timișoara

Scoala 7 castigator 3 Preparation Centre Awards

Dintre cele peste 140 de școli din cursa pentru această primă ediție a Preparation Centre Awards din Romania, Școala Gimnazială Nr. 7„Sfânta Maria“, Timișoara a fost desemnata „cel mai bun centru de pregatire“ la categoria ‘nou venit’. Acest premiu recunoaște calitatea pregătirii elevilor pentru examenele de limba engleza Cambridge English.

În 2018, Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregătire pentru examene. S-au acordat trei premii pentru trei categorii: metodă de pregătire (‘utilizare a materialelor oficiale de pregatire publicate de Cambridge University Pres), abordare pas-cu-pas si centru nou de pregatire (‘nou-venit’).

Scoala 7 castigator 3 Preparation Centre Awards

Școala Gimnazială Nr. 7 ‘Sfânta Maria’, Timișoara, unul dintre cei trei castigatori

Scoala are un număr de peste 1500 de elevi, cu 32 de clase primare și 18 clase la gimnaziu. În anul şcolar trecut, 2016-2017, școala a găzduit pentru prima dată examenele Cambridge English Young Learners cu un număr de 20 de candidați. Anul acesta sunt 59 de candidati Young Learners şi 14 candidați inscriși pentru examenele A2 Key si B1 Preliminary.

Importanța examenelor Cambridge English pentru reprezentantii scolii

Examenele Cambridge English au o serie de niveluri și utilizări. Ele dezvoltă abilități de vorbire a limbii engleze din viața reală, sunt recunoscute la nivel international. Pentru pregatirea pentru examene sunt puse la dipozitie o multitudine de resurse de învățare și predare. Aceste examene conţin atât itemi obiectivi (alegere multiplă, derivare, reformulare, completare text lacunar etc.), cât şi subiectivi (redactări), care datorită standardizării schemei de evaluare sunt deosebit de relevanţi pentru stabilirea nivelului de limba engleză.

Beneficiile colaborării între Cambridge English și școala

Ramona Stoicanescu, profesoara de engleza, coordonatoarea examenelor Cambridge English in scoala: ‘Beneficiile colaborării între Cambridge English și școala noastră sunt multiple, atât pentru elevi și părinți, cât și pentru profesori:
· Pentru elevi: participarea la un astfel de examen reprezintă un obiectiv de atins pe termen scurt, deci o motivaţie suplimentară pentru învăţare şi o satisfacţie în momentul promovării care dă elan pentru eforturi viitoare, dar şi creşterea stimei de sine şi a încrederii în propriile forţe şi cunoştinţe. Elevii învață să-și gestioneze emoțiile și cum să-și păstreze concentrarea pe tot parcursul examenului.
· Pentru părinți: înscrierea copiilor la un examen Cambridge English reprezintă o evaluare externă, o garanţie a calităţii orelor de limbă engleză desfășurate la școală.
· Pentru profesori: Ei primesc informări actualizate despre schimbările intervenite în cadrul examenelor, au acces la o largă varietate de resurse pentru pregătirea candidaților pentru examene și aduc cu sine un prestigiu important pentru școală.’

Ce cred profesorii despre acest premiu

Ramona Stoicanescu, coordonatoarea examenelor Cambridge English in scoala, care a participat la ceremonia de la Cambridge: ‘Acest premiu reprezintă recunoașterea efortului depus de toți factorii implicați în organizarea, desfășurarea și susținerea examenelor Cambridge English: școala, profesorii, elevii.’

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.