Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sezamo: creștere de 100% a numărului de membri din clubul dedicat familiilor cu copii, Sezamini

Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo

Supermarketul online Sezamo anunță o creștere de 100% a numărului de membri din clubul Sezamini, în ultimele 6 luni. Clubul, dedicat familiilor cu copii cu vârsta de până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil, oferă livrare gratuită de duminică până joi, reduceri periodice de 15-40% pentru 200 de produse, dar și recompense sub formă de credite în cont pentru fiecare achiziție care depășește 300 de lei. Până la finalul lunii martie, aceste recompense vor fi duble, de 30 de lei, față de 15 lei.

Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a transporta cumpărături voluminoase.

logo sezamo

Focusul pe acest segment de cumpărători s-a reflectat și în creșterea în tranzacții a categoriei “Mama și Copilul” cu 125% față de aceeași perioadă a anului trecut. Categoriile preferate ale acestora sunt „Fructe și Legume”, „Mama și Copilul” și „Lactate și Refrigerate”.

În topul preferințelor membrilor clubului regăsim, pe partea de legume – pătrunjelul și ceapa verde, castraveții Fabio și avocado Hass, iar pe partea de fructe – zmeura, bananele și afinele, atât convenționale, cât și ECO. Din categoria „Mama și Copilul”, cea mai mare parte a bugetului alocat se duce către scutece și șervețele umede, lapte praf, dar și gustări sănătoase pentru cei mici. Când vine vorba despre „Lactate și Refrigerate”, mămicile preferă ouăle de țară ECO, iaurtul ECO și laptele.

Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo
Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo

„Sezamo este ajutorul perfect pentru orice părinte ocupat, de aceea ne bucurăm să observăm că Sezamini este un club din ce în ce mai accesat. Încă de la lansarea sa ne-am luat angajamentul că vom fi un partener de nădejde pentru clienții noștri, nu doar prin livrarea rapidă, direct la ușă a cumpărăturilor săptămânale, ci și prin calitatea și diversitatea alimentelor noastre”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Clienții Sezamo economisesc aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coșului lunar mediu al unei familii cu cel puțin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.

70% dintre membrii Sezamini comandă din aplicație, în timp ce 30% accesează direct site-ul de pe telefon, tabletă sau calculator. În ceea ce privește plata, 85% preferă plata cu cardul, în timp ce restul de 15% aleg plata cash sau plata cu cardul de masă.

Club Sezamini este un club dedicat exclusiv părinților care au copii cu vârsta de până în 12 ani, dar și celor care așteaptă venirea pe lume a unui copil. Pentru a fi parte din acest club, clienții pot accesa în mod gratuit pagina dedicată și se pot înscrie rapid și ușor prin selectarea informațiilor solicitate. Serviciul este disponibil atât pe site, cât și în aplicație, fiind deja lansat pe alte piețe pe care activează grupul Rohlik, precum Cehia, Austria, Germania și Ungaria.

Categoria „Mama și Copilul” include peste 1000 de produse, de la scutece și alimentație pentru bebeluși, până la produse pentru femeile însărcinate și mamele care alăptează. Pe lângă produsele dedicate pentru mama și copil, la Sezamo există și o gamă variată de fructe și legume ECO, pentru perioada de diversificare, care se găsesc în categoria „Chef Mama”.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Delicioasele produse sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.