metalshow

Saatchi&Saatchi + The Geeks lansează broșura – board game The Fair Pitch

Agenția Saatchi&saatchi + The Geeks se alătură efortului Uniunii Agențiilor De Publicitate din România (UAPR) de a promova în cadrul industriei de comunicare principiile organizării unui pitch corect.

”Am decis să ne implicăm în acest proiect pentru că se pliază perfect pe principiile noastre. Noi am promovat mereu printre clienții cu care ne-am întâlnit de-a lungul anilor aceste – să le zicem – bune practici după care ar trebui organizat un pitch. Credem cu tărie că depinde numai de noi să creștem nivelul de organizare al pitch-urilor, trebuie doar să fim perseverenți și să inventăm cât mai multe astfel de inițiative”, declară Vlad Petre, Managing Director.

Chiar dacă un pitch e o oportunitate pentru orice agenție de publicitate, el vine adeseori la pachet cu un consum de resurse, timp și bani, care în cazul unui pitch organizat defectuos sunt o irosire pentru toți participanții.

Acesta este și motivul pentru care e nevoie de un set de bune practici în organizarea unui pitch pe care piața de comunicare să îl cunoască și, pe cât posibil, să îl aplice.

Fair Pitch boardgame

”Am vrut să facem un flyer, dar a ieșit un board game. În fiecare brief e un potențial creativ ascuns pe care nu poți să-l accesezi dacă te blochezi în livrabile. În ziua de azi, cel mai important livrabil este, de fapt, un produs de comunicare ce te include în conversațiile si newsfeed-urile target-ului tău. In cazul acestei broșuri, ne-am dat seama că, mai departe de reguli, este nevoie de un exercițiu de empatie, prin care clienții sa experimenteze și latura agenției din proces. Board game-ul The Fair Pitch a bifat ambele premise: un produs care aduce ceva nou conversației despre pitch-uri, dar și o experiență care transmite un mesaj educativ prin entertainment”, explică Tiberiu Coman, Senior Copywriter.

Soluția găsită de Saatchi&Saatchi + The Geeks a fost board game-ul The Fair Pitch, care poate fi jucat de membrii departamentelor de comunicare și marketing, pentru a înțelege mai bine prin ce trec agențiile atunci când participă la un pitch. Broșura conține și regulamentul jocului, adică setul de bune practici de care ar trebui să țină seama cei care vor să organizeze un pitch eficient, benefic pentru toți cei implicați.

Echipa:
Bogdan Costin, Creative Director
Tiberiu Coman, Senior Copywriter
Dan Crețu, Senior Art Director
Octavian Catană, Senior Art Director
George Ștefan, Ilustrator
Eugen Alexe, Print Production Director
Mădălina Stoica, Account Manager
Vlad Petre, Managing Director

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *