Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Borțun semnează noua campanie Electrica Furnizare – „Când la tine-i bine, toată lumea vine”

KV EFSA CAmpanie VAS 2023

Agenția Rusu+Borțun a realizat recent campania „Când la tine-i bine, toată lumea vine” pentru promovarea produselor clientului Electrica Furnizare.

Cu peste 120 de ani tradiție în energie și un portofoliu de peste 3,2 milioane de clienți, Electrica Furnizare este unul dintre cei mai mari furnizori integrați de energie, gaze naturale și servicii cu valoare adăugată din România. Compania a fost listată la Bursa de Valori București și London Stock Exchange în 2014 și a evoluat constant, investind în diversificarea portofoliului de produse și servicii și îmbunătățirea experienței clienților.

“Furnizăm clienților noștri energie electrică pentru casele și familiile lor de mai bine de 120 de ani. În plus, ne-am propus să venim în întâmpinarea lor cu produse și servicii care să le transforme locuințele în oaze de confort, pentru a se bucura din plin de timpul petrecut acasă, în orice anotimp. Ne dorim să facem lucrurile simple și flexibile și de aceea am pregătit o selecție de beneficii, cum ar fi: avans zero, alături de plata în tranșe egale (12-36) la achiziția de echipamente pentru casa, astfel încât clienții noștri să se poată bucura de un confort sporit, cât mai repede. Am urmărit să ne poziționăm drept un furnizor complet de soluții pentru casă și să stimulăm vânzările pe timpul verii. Prin urmare, ne-am dorit ca Rusu+Borțun, agenția cu care colaborăm încă din 2019, să dezvolte o idee creativă, cu impact în business, care să nu treacă neobservată de consumatori,” a declarat Corina Vasile, Director Market Analysis & Customer Experience Department Electrica Furnizare.

Prin această campanie, Electrica Furnizare creează peisajul casnic al familiei, inspirat din realitatea vieții românești, punând în lumină confortul adus de echipamentele moderne de acasă. Iar asta face ca locuința cea mai confortabilă să devină și cea mai râvnită de către rude, vecini, prieteni, care aleg să-și petreacă timpul acolo, de la vizite de curtoazie, până la vizite spontane, sub diverse pretexte. Astfel, deși uneori confortul devine un pic inconfortabil, românii tot rămân cu o urmă de mândrie atunci când vecinii, rudele și prietenii îl apreciază și se bucură de el.

KV EFSA CAmpanie VAS 2023

„Conceptul de comunicare a pornit de la un insight comun tuturor românilor, pe care l-am declinat cu umor: în orice familie sau grup de prieteni, casa cea mai dotată devine și casa cea mai vizitată, spațiul comun. Cum întreținerea și îmbunătățirea casei sunt o preocupare permanentă a românilor datorită naturii lor tradiționaliste, concentrată în jurul familiei și valorilor acesteia, ne-am dorit ca Electrica Furnizare să fie percepută drept un furnizor de servicii integrate, care servește acestui scop,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director & Head of Strategy Rusu+Borțun.

„Integrarea înseamnă mai puțin stres pentru consumator și mai multă libertate, exact ceea ce își dorește oricine în 2023. Electrica Furnizare a intrat într-o categorie nouă de produse prin oferta de “Soluții pentru casa ta” și, încă de anul trecut, am început să promovăm produsele care vin să completeze serviciile de utilități (energie, gaze). Și pe piața românească există tendința definirii brandurilor integratoare, de la care consumatorul poate cumpăra soluții complete, tip pachet, iar noi ne-am dorit să fim într-o aliniere perfectă cu acestea,” a adăugat Corina Vasile, Director Market Analysis & Customer Experience Department Electrica Furnizare.

Campania integrată este prezentă pe TV, digital, offline și se va desfășura pe toată perioada anului 2023.

Spotul TV poate fi urmărit aici:

La campanie au lucrat echipele:

Rusu+Borțun:
Cătălin Rusu – Chief Creative Officer
Miruna Macsoda – MD & Head of Strategy
Ștefan Vasilachi – Director de Creație și Art Director
George Herlaș – Copywriter
Cristiana Trifu – Copywriter
Lucia Parapiru – Art Director

Echipa de producție:
Octav Gheorghe – Regizor
Multimedia Est – Casa de producție

Echipa Electrica Furnizare:
Corina Vasile – Director analiză de piață și experiență client / Market Analysis & Customer Experience Director
Mădălina Spânu – Consultant marketing management / Marketing Management Consultant
Alex Vișoiu – Manager canale digitale / Digital Channels Manager
Dan Rădulescu – Consultant senior marketing management / Senior Marketing Management Consultant

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.