expoplast Sibiu 2019

Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat pitch-ul Rama

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat licitatia organizata pentru Romania de Unilever South Central Europe pentru brandul Rama. Agentia va oferi servicii de strategie, design si comunicare de brand pentru un proiect integrat de comunicare apartinand Rama, pe parcursul anului 2009.

Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni.

“Pitch-ul Rama a inceput intr-o dimineata de toamna, cu un numar necunoscut pe ecranul mobilului. Telefonul ar fi putut foarte bine sa nu sune intrucat pe vremea aceea n-aveam contactul pus pe site si eram, din nefericire pentru noi, destul de greu de gasit. Din fericire, clientul a insistat si a reusit sa dea de noi si sa ne invite la pitch. Ne-am mirat, am multumit Celui de Sus si clientului pentru provocare, si-apoi ne-am apucat de treaba. Dupa prima prezentare am sperat, dar n-am fi bagat mana-n foc, dupa a doua am fi bagat mana-n foc, dar ne era frica sa speram. Pana la urma a iesit bine si acum nu ne ramane decat sa recompensam increderea prin rezultate.“ povesteste Catalin Rusu, Managing Partner&Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers™.

Din echipa Rusu+Bortun care a pus umarul la castigarea licitatiei au facut parte: Andra Baltoiu (Strategic Planner), Marc Bortun (Creative Partner), Tudor Nastase (Designer) si Catalin Rusu (Creative Director).

“Rama este un brand valoros, pe care echipa noastra il iubeste foarte mult.
In aceeasi masura, este iubit si de catre consumatoarele Rama, fiind al doilea brand de margarina in preferintele romanilor (conform  Nielsen MS, NO’09), mame preocupate de buna crestere a copiilor lor si care doresc ceea ce este mai bun pentru ei. In aceasta directie, echipa brand-ului Rama a dorit sa organize anul acesta o activare speciala si sa ofere un real beneficiu consumatoarelor fidele. Propunerea primita de la echipa Rusu+Bortun a fost exact ceea ce ne doream: o provocare, ceva special, o propunere pentru o super experienta pe care brandul Rama a dorit sa o ofere mamelor si copiilor acestora, pentru ca fiecare experienta inedita imbunatateste buna crestere si dezvoltare a copilului. Modul in care a inceput totul, de la prima informatie cu care am intrat in contact despre echipa Rusu+Bortun – cand doar ideile creative din spatele altor campanii vorbeau de la sine despre ei – si pana la inceperea colaborarii, cand am realizat impreuna ca cele doua brand-uri se aseamana foarte mult si lucreaza foarte bine impreuna, tocmai datorita ideilor creative, seriozitatii si pasiunii pentru consumator. Suntem convinsi ca echipa Rusu+Bortun va ajuta si in viitor brand-ul Rama sa se regaseasca printre preferintele consumatoarelor din Romania, pentru o buna dezvoltare a copiilor: atat din punct de vedere nutritional, cat si din punct de vedere al experientelor deosebite oferite.” afirma Ana Maria Bajan, Spread & Cooking Category Manager Unilever South Central Europe.

Echipa Rusu+Bortun va fi sustinuta pe partea de implementare a comunicarii Rama de divizia de BTL a Millenium Communications.

Bucuresti, 17.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *