Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au petrecut Pastele cu Antena 1

Paştele în familie şi Super Bingo Metropolis  au fost duminică lideri de audienţă

În prima zi de Paşte telespectatorii au decis să ţină aproape de Antena 1, liderul divertismentului din România. Românii au ales să petreacă „Paştele în familie”, alături de Mihaela Rădulescu, pentru ca mai apoi să urmărească pe Antena 1 Super Bingo Metropolis.

Duminică, 4 aprilie, Mihaela Rădulescu a revenit la Antena 1 cu o emisiune ediţie specială de divertisment „în familie” care a reuşit să se impuna în topul preferinţelor telespectatorilor. „Paştele în familie”, difuzat de Antena 1 începând cu ora 16.35 a fost lider de piaţă cu un rating de 2.5 % şi un share de 10.7% surclasând Pro Tv şi Prima Tv care au atins, în acelaşi interval orar, pe targetul 15-54 urban 2.4% şi respectiv 2 % rating şi un share de 10.4 % şi respectiv 8.6%.

Printre invitaţii Mihaelei s-au numărat Alexandru Arşinel, Stela Popescu, Anca Sigartău, Marius Ciprian Pop, însoţit de fiica sa, Antonia, membrii trupei Proconsul, Dida Drăgan, Delia, Marius Rizea Ansamblul Baladele Deltei, Florin Vasilica si Grupul Teleormanul, Steliana Sima, Elena Gheorghe împreună cu mama sa, Părintele Cristian Pomohaci şi împreună au reuşit să facă o emisiune de zile mari, pe gustul tuturor românilor. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 17.48 când în faţa televizoarelor, urmărind Antena 1, s-au aflat 646.000 de telespectatori din mediul urban.

Un spectacol de zile mari au  făcut şi Romică Ţociu, Cornel Palade, Raluca Lăzăruţ, Escu şi invitaţii lor la Super Bingo Metropolis. Jocul de bingo cu cele mai mari premii din istoria jocurilor de bingo televizate a avut duminică seara o audienţă pe măsura premiilor puse în joc.

În intervaul 19.58 – 2.00 Antena 1 a fost, din nou, lider de audienţă pe targetul 15-54 urban cu un rating de 5% şi un share de 18% .  Pe locul doi s-a situat şi de această dată Pro Tv , cu 4.8%  rating şi 17.4% share, cea de-a treia poziţie fiind ocupată tot de Prima Tv  cu  1.3 % rating şi 4.6%  share.

Valoarea totala a premiilor puse în joc la Super Bingo Metropolis a fost de 4 milioane de euro, iar numărul celor care au câştigat în duminica de Paşte cu cartoane violet este nici mai mult nici mai puţin de 7581. Cu toate acestea, marele premiu nu a fost câştigat, ceea ce înseamnă ca la ediţia din 11 aprilie, cel care va realiza bingo până la bila maxima 54 are şansa de a câştiga peste 1,7 milioane de euro.

Pentru ediţia specială de duminică, 4 aprilie, Antena 1 a dublat premiile, dar şi numărul surprizelor artistice. Prin platoul Super Bingo Metropolis au trecut trupa de dans Flamingo Boys and Girls, un iluzionist, Viorica şi Ioniţă din Clejani, Ţociu şi Palade au beneficiat de ajutorul a două asistente frumoase  Bianca  Draguşanu şi Cristina Şişcanu, iar Raluca Lăzăruţ şi Escu au intrat în pielea Oliviei Newton John şi a lui John Travolta.

Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21.50, când Antena 1 a atins un rating de 10.1% şi un share de 23.2%  tradus prin  1.156.000 de telespectatori din mediul urban care se aflau în faţa televizorului urmărind Antena 1.

Bucuresti, 05.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.