Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ROM – Senzaţii tari la vot este Lucrarea Lunii Octombrie în Top 3 ADC

ROM – Senzaţii tari la vot

Ediția din luna octombrie a Top 3 ADC adună – în categoriile Digital, TV și Experiential/BTL – 9 proiecte și 8 agenții câștigătoare.

Campaniile te îndeamnă să mergi la vot, încurajează cititul, vorbesc despre filme, modă sau maşini şi descurajează minorii să consume alcool. Lucrarea Lunii este Senzaţii tari la vot, semnată de McCann Worldgroup pentru ROM.

LUCRAREA LUNII

Campania ROM – Senzaţii tari la vot câştigă Lucrarea Lunii și Locul 1 în categoria Digital.

Semnată de McCann Worldgroup, ROM – Senzaţii tari la vot încurajează prezenţa românilor la urnele de vot prin crearea unui candidat 100% fictiv, Toma Corunt, a cărui campanie electorală promite lucruri ieșite din comun: tăierea copacilor sau indiferența față de diaspora. Proiectul își propune să încurajeze simțul civic al românilor și susține prezența la vot. Special pentru alegeri, pe batonul ROM va scrie VOT.

ROM – Senzaţii tari la vot

Echipa creativă este formată din: Ion „Lutzu” Cojocaru | Creative Director, Laura Belc & Adina Stănescu | Group Creative Directors, Madalina Pop & Cosmin Voicu | Copywriters, Ionuţ Raicu & Laura Catea | Art Directors.

Dan Vezentan, Creative Director | New Folder & membru ADC*RO, declară despre proiectul câștigător: „Convingătoare, amuzantă și foarte bine aplicată contextului. O execuție smart. Bravo!”

DIGITAL

Pe Locul 2 în categoria Digital este interviul cu Aaron Paul, realizat de Netflix pentru El Camino: A Breaking Bad Movie. Campania îl arată pe Aaron Paul, actorul din Breaking Bad, care se pune în pielea românilor și încearcă alte elemente chimice dintr-un tabel al tăriilor românești. Astfel, Aaron încearcă The Romanian Formula, trecând de la un „distilator” la altul.

Locul 3 în categorie obţine campania Satra D.A.D.Z. – Ia stai cu tata, realizată de Marius Eftimie | Senior Copywriter & Cristina Șoricel | Senior Art Director, din partea WOPA. Melodia pleacă de la ideea că nu doar tinerii fac lucruri de oameni mari, ci și părinții fac lucruri de tineri. Trupa de taţi Satra D.A.D.Z. îşi propune să te convingă că nu este nevoie de alcool pentru o adolescenţă memorabilă.

Tot pe Locul 3 este şi campania celor de la Netflix, pentru lansarea filmului El Camino. Povestea mașinii este dusă mai departe de Micutzu.

Acesta a realizat un video prin care încearcă să vândă mașina simbol a filmului către publicul român. După ce este spălată cu grijă de Marius Stan, Marian, personajul inventat de Micutzu, încearcă fără succes să prezinte abilitățile mașinii.

Menţiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Veka – 50 de ani este campania realizată de Jazz Communication, în care Emil, unul dintre mândrii proprietari de sisteme VEKA clasa A, explică de ce VEKA nu este doar un simplu „termopan”. El e neobosit în argumente timp de 50 de ani, cât rezistă sistemele Veka, și explică diferența tuturor: nepoților, vecinilor și chiar și medicului, pe patul de moarte.

Echipa: Andrei Stanciu, Mihai Berbec | Copywriters & Mircea Vlase | Art Director.

#TimpulSaCitim este campania realizată de Leo Burnett pentru Asociaţia Curtea Veche, ca urmare a statisticilor îngrijorătoare referitoare la cititul de cărți în România. Proiectul reuneşte mai mulţi oameni ocupaţi, de la actori la preşedintele ţării, care îşi găsesc totuşi timp pentru a citi un pasaj dintr-o carte preferată. Echipa creativă este formată din: Silvia Grădinaru | Copy & Andrei Constantinescu | Art.

Timpul sa citim

Tex & The City Lights este numele campaniei semnate de Andreea Ghica | Copywriter & Dan Drăgan | Senior Art Director, din partea Next Advertising, pentru colecţia de Toamnă 2019. Astfel, moda în mişcare devine accesibilă oricui, iar colecţia de toamnă este despre adevăratul tu – cel care are curaj să viseze, să simtă, să nu țină cont de reguli – în timp ce poartă haine TEX.

TV

În categoria TV Menţiune are Toată, toată povestea – proiect realizat de Publicis pentru Autovit.ro. Campania pleacă de la faptul că oricine își dorește să afle toate detaliile despre o maşină second hand înainte de a se hotărî să o cumpere. Iar spotul prezintă toată, toată povestea mașinii, nu doar informațiile standard.

Echipa creativă: Mihnea Gheorghiță | Copy & Alex Deaconu | Art.

OOH

Campania Toată, toată povestea are Menţiune şi în categoria OOH.

EXPERIENTIAL/BTL

În categoria Experiential/BTL, Menţiune are Cărtureşti, care a accentuat importanţa lecturii printr-o librărie pop-up în Piaţa Obor.

Carturesti - librarie pop-up in Piata Obor

Librăria este o continuare a eforturilor Cărturești de a ajunge mai aproape de cititorii săi, deschizând în cartierele Bucureștiului spații prietenoase, care încurajează cititul şi socializarea în jurul cărților și al obiectelor frumoase.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.