Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reteaua Europeana Grey, desemnata al patrulea an consecutiv

Grey EMEA a fost desemnată Agenţia Anului în cadrul Festivalului EACA Euro Effie pentru al patrulea an consecutiv. Premiul a fost inmanat in cadrul ceremoniei care a avut loc in Bruxelles pe 16 septembrie, dupa ce Grey a castigat patru trofee in trei categorii: FMCG, farmaceutice& healthcare si automobile. Euro Effie este un festival anual ce analizează succesul în comunicare la nivel european şi premiază campanii care au rulat şi s-au dovedit eficiente în mai multe ţări europene. Competiţia se află sub patronajul EACA – Association of Communication Agencies si este considerata ca fiind la cel mai inalt nivel in domeniul comunicarii.

Din 2005, Grey EMEA a castigat 26 de premii Euro Effie. Grey si clientii sai au fost premiati pentru diverse categorii incluzand FMCG, brand activation, brand revitatlization, automobile, retail, healthcare si premii speciale pentru eficacitate pe termen lung si campanii de responsabilizare sociala.

“Grey EMEA a demonstrat inca o data abilitatea unica de a oferi rezultate eficiente pentru clientii sai. Sa castigi premiul pentru Reteaua Anului de patru ori la rand este o realizare remarcabila” a declarat Dominic Lyle, Director General EACA

Campaniile castigatoare la editia 2008 a festivalului Euro Effie sunt: Gold-Grey Copenhaga pentru campania Coca Cola Zero „As it should be”, Silver- Grey Londra pentru campania P&G Lenor „Disappear: The Sustainability Initiative”, Bronz- Atletico International pentru campania Seat Altea XL „Toys” si Bronze- Grey Londra pentru campania GSK Corega „Celebrity Testimonials”

„In mediul dur al afacerilor de astazi, cresterea de brand printr-o comunicare eficienta este mai importanta ca oricand. Succesele noastre an dupa an sunt o marturie majora a unei munci intr-o echipa de suces intre agentiile si clientii nostri” a declarat Carolyn Carter, President and Ceo Grey Group Europe, Middle East&Africa

Grey Network este una dintre cele mai mari companii de comunicare, prezentă în 80 de oraşe din 59 de ţări, are peste 5 300 de angajaţi şi face parte din grupul WPP.

Bucuresti, 24.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.