Shadow

Retargeting Biz oferă magazinelor online 6 luni de trimiteri gratuite prin noua lor aplicație de newsletter

Retargeting Biz le oferă magazinelor online șansa de a le trimite clienților lor 600,000 de newslettere personalizate în mod gratuit de-a lungul a 6 luni de zile. Astfel, într-o perioadă sensibilă economic, antreprenorii din mediul online vor avea ocazia să își crească substanțial vânzările și să își optimizeze costurile de achiziție.

Cu o creștere dovedită a ratelor de conversie cu până la 30%, newsletterele personalizate, care au la bază Inteligența Artificială, dispun de sute de șabloane adaptate tuturor tipurilor de afaceri, un editor grafic de tip drag & drop, bannere inteligente, numărători inverse, texte predefinite, GIF-uri și posibilitate de testare de tip A/B.

“Traversăm cu toții o perioadă plină de provocări, în care cheia stă în concentrarea eforturilor asupra optimizării ratei de conversie și a costurilor de achiziție. Observând entuziasmul cu care clienții noștri au integrat campaniile de newslettere personalizate în strategiile lor de marketing, am dorit să venim în sprijinul antreprenorilor din mediul online și să depășim împreună aceste clipe dificile”, relatează Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Retargeting Biz - newslettere

Oferta este valabilă pentru magazinele online care își activează contul pe platforma Retargeting până pe 31 Martie 2022 și contractează servicii în valoare de minimum 200 euro lunar. Comercianții cu până la 10,000 de abonați vor beneficia de trimiteri gratuite nelimitate timp de 6 luni de la data activării, iar cei cu peste 10,000 de abonați vor beneficia de 100,000 de emailuri gratuite lunar de-a lungul aceleiași perioade.

“Contrar așteptărilor, e-mail marketingul este unul dintre cele mai eficiente tool-uri din arsenalul unui marketer de succes, chiar și în 2022. Practic, printr-un simplu e-mail, magazinele online pot să pornească un dialog eficient cu clienții lor, să îi aducă pe site prin recomandări de produse adaptate preferințelor fiecărui abonat în parte și să își îmbunătățească conversiile”, susține Rareș Bănescu, CEO Retargeting Biz.

Campaniile de e-mail marketing tind să aibă rezultate mai bune decât alte tipuri de campanii atunci când vine vorba de recuperarea investițiilor. Abonații sunt familiarizați cu brandul, mulți au cumpărat deja produse, iar prin tehnicile de recomandări personalizate și oferte contra-cronomentru devine mult mai ușor ca aceștia să revină în magazinul online și să cumpere.

Antreprenorii din mediul online vor avea la dispoziție 6 luni să testeze aplicația de newsletter și să încerce să își crească veniturile cu zero costuri. Și chiar dacă aceștia folosesc deja o altă aplicație de e-mail marketing, prin intermediul acestei oferte unice Retargeting Biz pot să își reducă costurile folosind totodată o alternativă inovativă și cu rezultate vizibile.

Leave a Reply

Your email address will not be published.