Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Retailerul de mobilă Mezoni oferă plata cu amânare și plata în rate fără dobândă pentru clienții magazinului online

Raluca Szanto, Chief Comercial Officer Mezoni

Retalierul online de mobilier și decorațiuni pentru casă Mezoni anunță integrarea cu compania poloneză PayPo și oferă clienților săi o nouă metodă de plată cu amânare. Astfel, clienţii primesc produsele şi decid dacă doresc să le păstreze, înainte de a le achita într-un interval de 30 de zile.

De asemenea, pentru a oferi flexibilitate și mai mare în procesul de achiziție online, Mezoni vine în sprijinul cumpărătorilor de mobilier cu posibilitatea platei în rate fără dobândă, datorită parteneriatului cu TBI Bank.

Raluca Szanto, Chief Comercial Officer Mezoni
Raluca Szanto, Chief Comercial Officer Mezoni

”Suntem permanent interesați să oferim cumpărătorilor noștri cele mai bune soluții de cumpărare, astfel le oferim două noi metode alternative de plată. Am implementat recent aceste soluții extrem de avantajoase: plata cu amânare într-un interval de 30 de zile și plata în rate fără dobândă. De asemenea, livrarea în lockere este disponibilă deja de câteva luni și începe să devină una dintre opțiunile principale ca și metodă de livrare pentru categoriile de produse eligibile.” a declarat Raluca Szanto, Chief Commercial Officer Mezoni.ro

Clienții de azi sunt din ce în ce mai pasionați de tehnologie și caută metode care pot simplifica procesul de plată. Opțiunea de plată cu amânare s-a dovedit a fi foarte atractivă pentru consumatorii europeni, adoptarea plăților BNPL (Buy Now Pay Later) este de așteptat să crească constant în următoarea perioadă și se estimează că va înregistra o rată de creștere anuală de 23,9% în perioada 2022-2028. Succesul adoptării acestei noi metode de plată este strâns corelat cu declinul numerarului, care se preconizează că va fi absorbit în viitor de metodele de plată alternativă.

”Încercăm întotdeauna ca experiența clientului pe mezoni.ro să fie una cât mai bună, astfel pe lângă accentul pus pe calitatea produselor, diversitatea și urmărirea ultimelor tendințe în design interior, dorim ca parcursul lui pe site să fie ușor, simplu și rapid. Deservim de mulți ani clienți interesați de domeniul mobilierului și decorațiunilor interioare, astfel avem chiar o linie de consiliere, unde cumpărătorii pot suna pentru a le oferi cele mai bune recomandări în funcție de produsele pe care le caută.” a declarat Raluca Szanto, Chief Commercial Officer Mezoni.ro

În ciuda contextului defavorabil economic cauzat de creșterea costului pentru materii prime, transport și energie, Mezoni a asimilat aceste schimbări astfel încât clientul final să resimtă cât mai puțin acest impact.

”Am observat în acest an o ușoară reticență a clientului în a mai cumpăra la impuls, cumva consumatorul s-a focusat mai mult pe nevoia sau utilitatea produsului în sine. Contextul socio-economic pe care îl traversăm a impactat cu siguranță activitatea multor jucători din piață. Chiar și în acest condiții, estimăm că vom încheia anul 2022 cu o creștere de 20% YoY.” a declarat Raluca Szanto, Chief Commercial Officer Mezoni.ro

Numărul românilor care aleg să-şi cumpere mobilier online creşte constant, chiar dacă mulți încă preferă să vadă acele piese dominante pentru casă şi în showroom-uri. Sectorul de e-commerce home&deco crește constant de la an la an, cu foarte mulți jucători în piață.

Valoarea coșului de cumpărături pe mezoni.ro este de 350 ron, clientul online având posibilitatea să achiziționeze articole pentru casă dintr-o mare diversitate de produse, precum piese de mobilier și obiecte decorative de la firme apreciate precum Bedora și Green Future, precum și produse dedicate copiilor de la brandul BebeLuca.

”Categoriile cu creșterea cea mai mare rămân în continuare cele care conțin produse destinate somnului (saltele, perne, pilote, lenjerii de pat). Focusul nostru este în această direcție, deoarece avem o gamă completă pe acest segment, dar și un know-how puternic, determinat de experții pe care îi avem în interiorul grupului.” a declarat Raluca Szanto, Chief Commercial Officer Mezoni.ro

Planurile de viitor ale retailerului de mobilă și decorațiuni pentru casă se focusează pe nevoile clienților, pe rafinarea categoriilor de produse și continuarea investițiilor în zona digitalizării, dar și dezvoltării echipamentelor și resurselor umane. În primăvara anului 2023, Mezoni se pregătește să intre pe piața din Bulgaria.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.