Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018

MullenLowe România câștigă trei trofee – două Silver și un Gold – pentru campania Replate Waste cu Pizza Hut la Internetics 2018, împreună cu Golin și Profero. După Webstock și PR Award, Replate Waste câștigă al cincilea premiu din 2018, devenind cea mai premiată campanie a agenției anul acesta.

La Internetics 2018, campania a câștigat un trofeu Gold, la categoria Digital Craft – Best Website Content şi două trofee Silver la categoriile Social Media – Online PR Special Projects şi respectiv Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign – Retail.

„Sunt foarte mândru de outcome-ul acestei campanii şi de faptul că este premiată cu fiecare ocazie, la fiecare festival. Am pus foarte mult suflet pentru că noi am crezut în idee încă de la brief, i-am văzut potenţialul şi am încercat să îl exploatăm la maximum. Sperăm că prin această campanie să schimbăm cu adevărat comportamente şi să determinăm românii să reducă risipa alimentară cât mai mult, contribuind în acelaşi timp la dezvoltarea industriei fotografiei în mediul digital,” spune Silviu Antohe, Group Creative Director Mullen.

MullenLowe, Golin şi Profero premii Internetics 2018

Replate Waste este o inițiativă de prevenire a risipei alimentare. Împreună cu fotograful Ciprian Țânțăreanu (cel mai premiat fotograf de food din România), Pizza Hut a creat o serie de workshop-uri de „replate waste” pentru fotografi, bloggeri și influenceri. Participanții au fotografiat și recreat diverse feluri de mâncare, care au ajuns pe Shutterstock, dar și pe canalele social media personale. Astfel, mâncarea rămasă poate fi refolosită pentru fotografii de produs, iar diversele ingrediente pot servi unor sesiuni foto dedicate exclusiv categoriei food.

RECOMANDAM:  Ia te uită, bebe! Lidl diversifică oferta de produse din sortimentul permanent pentru copii

În primele 5 minute de la upload, toate fotografiile de pe platformă au fost descărcate cel puțin o dată. Până acum, ele au fost folosite de publicații sau branduri din 21 de țări (precum USA, India, Brazilia, Argentina, Australia, Italia, Anglia, Japonia) și au adus donații către fundația Hospice Casa Speranței.

Echipele Mullen & Profero: Silviu Antohe & Mihai Costache (Group Creative Directors), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Andra Panaitescu (Account Director), Alexandra Todirică (Account Manager), Ovidiu Popa (Account Director Profero), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director Mullen).

Echipa Golin: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Marina Constanda (Senior PR Manager), Alexandra Ion (Digital Manager), Claudia Bodnar (Junior Digital Associate), Ana Maria Stoica, Ruxandra Simion, Bianca Cenuşescu (Senior Media Associate), Diana Pralea (Media Associate).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *