Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Redwine a castigat pitch-ul pentru redesignul identitatii vizuale a Covalact

La capătul unui riguros proces de selecţie, derulat pe parcursul a câteva luni, Covalact a ales propunerea grafică aparţinând agenţiei de branding Redwine, pentru a redefini noua identitate vizuală corporatistă a companiei. La pitch au participat mai multe agenţii de branding şi publicitate locale şi internaţionale.
Proiectul de rebranding a fost iniţiat după achiziţia pachetului majoritar de acţiuni al Covalact de către grupul american SigmaBleyzer, prin fondul său de investiţii SigmaBleyzer Southeast Europe Fund IV. Procesul de rebranding a fost coordonat de către compania de implementare de brand FireBrand, o companie românească cu capital american. FireBrand a elaborat strategia de branding, a dezvoltat brief-ul pentru pitch-ul de identitate corporatistă şi a ghidat compania Covalact în procesul de selecţie.

Provocarea pentru Redwine, lansată în brieful pentru dezvoltarea noii identităţi vizuale, a fost aceea de a păstra esenţa vechii identităti de brand, dar într-o manieră modernă, actualizată, care să o facă puternică şi distinctivă. Astfel încât, pe măsură ce sunt dezvoltate noi ambalaje, consumatorii loiali ai Covalact să îşi identifice cu uşurinţă produsele lor preferate Covalact.

„Ne-am dorit foarte mult să câştigăm acest proiect. Până la selecţia finală, am explorat mai multe rute conceptuale. În final, ideea aleasă s-a bazat pe ilustrarea printr-un design simplu dar puternic a originii Cavalact şi a calităţilor indiscutabile ale produselor lactate comercializate de Covalact”, a precizat Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator la Redwine.

Redwine a dezvoltat, de asemenea, manualul de brand corporate care va constitui un ghid pentru utilizarea corectă a noului logo pe ambalaje şi pe orice alte materiale promoţionale, precum şi pentru dezoltarea diverselor materiale de identitate corporatistă a companiei.

La realizarea proiectului au contribuit, din partea clientului, Radu Bugică, Director pentru România al SigmaBleyzer şi Williy Cristea, recent desemnat Marketing Manager al Covalact.

Din partea FireBrand, proiectul a fost coordonat de catre Shelly Roberts – Actionar al FireBrand şi Augustina Lungu – FireBrand Associate.

Echipa Redwine care a câştigat pitchul este compusă din: Veronica Oancea – Creative & CS Coordinator, Iulian Dumitru – Strategy Director şi Iulian Gontariu – Brand Designer.

Bucuresti, 19.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.