Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#redefinestefemeia

paul-logo

O campanie PAUL care își dorește să contribuie la schimbarea percepției femeii în societate.

#redefinestefemeia este o campanie de responsabilizare lansată de brutăriile Paul, de Ziua Internațională a Femeii, ca reacție la percepția pe alocuri învechită asupra femeii și a rolului ei în societatea românească.

Paul România s-a alăturat încă de anul trecut luptei împotriva inegalității de gen din România și susține în continuare acest demers prin campanii de conștientizare care pot avea un impact pozitiv în societate.


Campania #redefinestefemeia își propune să demonstreze că, în contextul actual, femeia nu se mai  identifică cu statutul și rolul limitative care i se ofereau în societatea tradițională. Astăzi, putem identifica o serie de valențe actuale, pozitive, pe care le întâlnim și le folosim cu toții, zi de zi.

Obiectivul demersului, de a îmbunătăți familia lexicală a conceptului femeie, este susținut de instrumente specifice puse la dispoziția oricărui român care dorește să se implice alături de brutăriile Paul în campanie. Pe www.redefinestefemeia.ro orice persoană poate sugera noi definiții sau atribute ale cuvântului femeie, iar clienții care ajung în brutării își pot lăsa impresiile pe cartolinele speciale.

Paul România va colecta toate aceste informații, care ulterior vor face obiectul unei petiții adresate autorităților cu competență în combaterea discriminării, pentru a face un prim pas către îmbogățirea familiei lexicale a conceptului femeie. Petiția va fi disponibilă online.

«Considerăm că, în ziua de astăzi, sunt o mulțime de cuvinte frumoase prin care ar trebui definită femeia, mult mai multe decât cele la care ne raportam acum 50, 20 sau chiar 10 ani. De aceea am lansat #redefinestefemeia, chiar de Ziua Internațională a Femeii, o campanie de responsabilizare care face apel către români să contribuie cu accepții actuale, pozitive pentru a ilustra ce înseamnă azi ideea de femeie », declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.

Mai multe informaţii despre campanie găsiţi pe www.redefinestefemeia.ro, pe pagina de Facebook Paul România și în materialul următor:

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.