Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

Rebels And Rulers

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS – The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

Tehnologia este în continuă evoluție, marketingul este dispersat pe tot mai multe canale iar managerii și creativii trebuie să țină pasul cu toate acestea fără ca esența companiei să se dilueze. Construirea unui brand puternic și integrarea unor strategii de brand coerente la baza business-ului pot asigura acest lucru. Compania va putea fi prezentă pe mai multe canale păstrându-și relevanța și respectând particularitățile fiecărui mediu de comunicare pentru un impact maximizat; va putea trece prin toate transformările digitale în ritmul alert în care apar; și va putea face față schimbărilor ce țin de resursele umane – de la provocările menținerii coeziunii unei echipe, la provocarea de a colabora cu consultanți externi care trebuie să respecte esența companiei în tot ceea ce fac pentru ea.

Prezentările din cadrul primei ediții REBELS AND RULERS au demonstrat că brandingul este mai complex decât designul, mai mult decât logo-ul și mai mult decât advertisingul; au arătat versatilitatea și aplicabilitatea învățăturilor brandingului în dezvoltarea personală, construirea comunităților, organizarea corporativă și chiar în prezența unei națiuni pe scena mondială. În acest an, conferința face un pas firesc înainte, ducând conversația către cultura de brand, atât în interiorul, cât și în exteriorul unei persoane, companii, comunități, sau țări. Având tema centrală “Brand Culture Inside and Out”, REBELS AND RULERS va aduce în discuție: Cum pot brandurile să vadă și să prevadă schimbările culturale în timp ce acestea evoluează? Care tactici s-au dovedit cele mai eficiente în comunicarea valorii și autenticității într-un ritm susținut? Și cum te poți asigura că generezi o cultură organizațională creativă, iar nu rigidă, în momentul în care compania se concentrează mult (atât intern cât și extern) pe eficientizare și tehnologizare?

Rebels And Rulers

Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor fi abordate de cei 20 de speakeri, experți de la companii și agenții de renume internațional, pe 17 și 18 octombrie 2019, în București. Pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, aceștia vor împărtăși cu publicul soluții practice, contra-indicații, cât și cele mai eficiente modalități pentru a construi un brand puternic pentru un start-up sau pentru o companie cu vechime în piață.

Ediția din 2018 a depășit așteptările tuturor, speakerii spunând că “REBELS AND RULERS poate deveni Cannes Lions-ul Europei de Est,” iar participanții locali și de peste hotare spunând că este primul eveniment de la care au plecat cu atât de multe notițe, pe care ulterior le-au și aplicat în companiile lor. Anul acesta, evenimentul așteaptă peste 900 de participanți, manageri, antreprenori, creativi, specialiști în marketing și experți în recrutare sau dezvoltare de personal, toți fiind afectați în mod direct de puterea brandului cu care lucrează.

Biletele la prețul Early Bird sunt valabile pe rebelsrulers.com până la finalul lunii mai.

Despre conferință
REBELS AND RULERS este cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, care aduce laolaltă specialiști în domeniu din toată lumea, pentru a inspira și stimula business-urile locale. Peste 20 de speakeri internaționali își vor împărtăși experiența pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri pe teme bazate pe creativitate și tehnologie. Evenimentul se va reintoarce pe 22 și 23 octombrie 2020, în București.

Despre organizator
Organizatorul conferinței este Brandingmag, jurnalul independent internațional lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand, și execuții impresionante.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.