Holde Textil Expo

RCS & RDS și Discovery România anunță un parteneriat extins pentru distribuția Eurosport, Discovery Channel și TLC

Acordul extins va include distribuția brandurilor Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel și TLC  în grila TV de cablu analogic şi digital, cât și pe satelit, în pachetul de bază pe care RCS & RDS îl oferă clienților

Abonații RCS&RDS vor putea urmări competiții sportive premium disponibile exclusiv pe Eurosport 1 și Eurosport 2, precum și programe documentare de cea mai înaltă calitate, transmise pe Discovery Channel și TLC

RCS & RDS și Discovery România anunță încheierea unui parteneriat extins, menit să ofere telespectatorilor acces la conținut premium disponibil pe canalele Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel și TLC. Astfel, abonații RCS & RDS vor putea urmări pe Eurosport unele dintre cele mai importante competiții sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, toate cele patru turnee de tenis Grand Slam și următoarele Jocuri Olimpice. Începând din ianuarie 2017, abonații RCS & RDS se vor bucura și de cele mai bune programe documentare, precum Mașini pe alese, Supraviețuire extremă cu Ed Stafford și Insula lui Bear Grylls pe Discovery Channel, sau Regele cofetarilor, Rochia perfectă și Cazuri medicale șocante pe TLC.Victoria Davies, VP Country Manager Discovery Networks Europa Centrala și de Est, a subliniat avantajele pe care noul acord le aduce telespectatorilor din România: „Suntem extrem de încântați să anunțăm parteneriatul extins cu RCS&RDS pentru distribuția unora dintre cele mai îndrăgite canale pe care le transmitem în România. Este încă o dovadă a angajamentului față de fanii noștri – acela de a oferi conținut relevant, de cea mai înaltă calitate, unui număr cât mai mare de români, pe mai multe ecrane ca oricând.”

Serghei Bulgac, Director General şi Președinte RCS & RDS, a adăugat: “Ne bucură foarte mult extinderea parteneriatului încheiat cu Discovery România, noile canale acoperind nevoile și preferințele clienţilor noştri. RCS & RDS este constant preocupat să dezvolte conţinutul de programe TV pentru a oferi clienţilor informații și divertisment de calitate, o alternativă de a petrece timpul liber alături de familie.”

Discovery Channel este brandul de televiziune cu plată cu cea mai vastă distribuție la nivel global, disponibil unui număr de peste 500 milioane de telespectatori din întreaga lume și dedicat creării de conținut documentar de cea mai înaltă calitate, răspunzând curiozității fanilor despre lumea în care trăiesc.

Eurosport este destinația sportivă nr. 1 în Europa, care susține pasiunea fanilor și îi pune față în față cu marile evenimente sportive ale lumii. În calitate de gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va oferi o experiență completă a Jocurilor mai multor oameni, pe mai multe ecrane ca oricând – fanii se vor simți mai aproape de eroii lor naționali prin poveștile relatate pe întreg parcursul anului. Recunoscute drept gazde consacrate ale turneelor de tenis de Grand Slam, ciclismului și sporturilor de iarnă, canalele Eurosport 1 si Eurosport 2 beneficiază de un număr total de 236 milioane de abonați în 93 de țări din Europa, regiunea Asia Pacific, Africa și Orientul Mijlociu.

TLC este televiziunea de divertisment și programe documentare dedicate femeilor, disponibilă unui numar de aproape 400 milioane de abonați la nivel global. TLC prezintă povești din viața reală, despre subiecte diverse precum schimbări de imagine, familie, relații, renovari și călătorii, care rezonează cu publicul feminin din întreaga lume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *