Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ramona Pârvescu este numită în rolul de Head of Unilever din România începând cu luna octombrie

Ramona Pârvescu, Head of Unilever din România

Unilever anunță schimbări în strategia organizațională și o anunță pe Ramona Pârvescu Head of Unilever din România începând cu luna octombrie 2022. Odată cu numirea în funcția de Head of Unilever România, Ramona Pârvescu continuă și în funcția de Head of Customer Development pentru Unilever din Europa Centrală și de Sud, într-un dublu rol.

„Echipa Unilever din South Central Europe este echipa mea de suflet, în care am făcut primii pași în cadrul companiei. Este o adevărată provocare și, bineînțeles, o bucurie să pot reprezenta Unilever România, un business cu o moștenire aparte, cu o echipă extraordinar de puternică și cu un potențial uriaș”, spune Ramona Pârvescu, Head of Romania and Head of South Central Europe Customer Development. Aceasta adaugă: „Cel mai important obiectiv al meu este să rămân, în continuare, aproape de colegi și, împreună, să coordonăm operațiunile pentru cele 5 divizii, să răspundem nevoilor consumatorilor. Prin brandurile și produsele noaste, să ducem mai departe tradiția de a face bine în viețile românilor, să aducem schimbări pozitive în societate, continuând să construim moștenirea unei companii care s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu integritate, pasiune și mândrie.”

Ramona Pârvescu, Head of Unilever din România
Ramona Pârvescu, Head of Unilever din România

Parcursul profesional al Ramonei Pârvescu

Ramona Pârvescu s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 15 ani și a ocupat, de-a lungul timpului, roluri-cheie în divizia de Customer Marketing and Development, dobândind inclusiv experiență internațională în biroul Unilever din Olanda.

Începând cu 2018, din biroul din București, Ramona Pârvescu, alături de o echipă de peste 100 de oameni, răspunde nevoilor consumatorilor cu promisiunea produselor și brandurilor Unilever de a continua Tradiția de a face bine în cele cinci piețe în care operează Unilever din Europa Centrală și de Sud (România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova), iar din luna octombrie a preluat și businessul Unilever din România.

Ramona Pârvescu preia coordonarea businessului local de la Andrew Kennedy. Acesta conduce pentru Unilever businessul din Europa Centrală și de Sud, precum și din Europa de Sud-Est, dar va prelua și conducerea categoriei Personal Care în Europa de Est.

„În luna iulie m-am alăturat unei echipe ambițioase, ce are scopul de a duce mai departe moștenirea unui business puternic și a unor proiecte locale dezvoltate cu pasiune. În Unilever, viziunea noastră este să fim lider în afaceri sustenabile, iar strategia noastră globală, axată pe dezvoltarea celor cinci mari categorii de produse, este piatra de temelie pentru fiecare dintre proiectele și inițiativele pe care le dezvoltăm pentru cetățenii din societățile în care suntem prezenți. Voi rămâne în continuare aproape de echipa din sud-centrul Europei, pentru a aduce la realitate viziunea unei companii ghidate de sustenabilitate și branduri cu misiuni puternice”, spune Andrew Kennedy, Head of Personal Care East Europe, Head of SEE and of SCE.

Andrew Kennedy s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 25 de ani și a ocupat de-a lungul timpului funcții de conducere pe trei continente, de la Global Strategy Officer pentru Unilever în Marea Britanie, la Vice President of Customer Development în Thailanda, Africa de Sud și China. Din 2020, Andrew coordonează businessul Unilever din sud-estul Europei, iar începând cu luna iulie, a preluat și întreaga regiune din sud-centrul Europei.

Schimbările sunt parte din strategia organizațională implementată de Unilever la nivel internațional, prin care compania se va concentra pe promovarea culturii organizaționale agile și pe dezvoltarea celor cinci categorii de produse, la nivel global: Home Care, Ice Cream, Nutrition, Personal Care și Beauty & Wellbeing.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.