Visualfest 2022
Shadow

Publicis Groupe CEE își consolidează expertiza în domeniul datelor

Adam Nykles este numit Chief Data Officer, Publicis Le Pont

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) l-a numit recent pe Adam Nykles în funcția de Chief Data Officer al Publicis Le Pont (hub-ul virtual Publicis Groupe CEE, care oferă soluții digitale end-to-end). Această numire vine în continuarea misiunii deja existente a lui Adam în calitate de Chief Data Officer al KINDRED, parte a Publicis Groupe Republica Cehă. În cadrul noului său rol, va lucra în strânsă colaborare cu echipa de conducere Publicis Le Pont și cu echipele locale de specialiști în date de piață pentru a dezvolta soluții inovatoare, eficiente și bazate pe date pentru clienți.

Adam Nykles, Chief Data Officer, Publicis Le Pont
Adam Nykles, Chief Data Officer, Publicis Le Pont

Alăturându-se echipei lui Gabriel Zábušek, Chief Technology Officer al Publicis Groupe CEE și Publicis Le Pont, numirea lui Adam este o altă dovadă a angajamentului Publicis Groupe CEE față de creșterea expertizei sale în materie de date și tehnologie.

Vorbind despre această numire, Konrad Dorabialski, co-liderul Publicis Le Pont a declarat: ,,Publicis Le Pont își propune să fie partenerul clienților noștri pentru a conduce transformarea digitală a acestora cu viteză, eficiență și abordare bazată pe consumator. Datele sunt literalmente “oxigenul” nostru pentru a aduce acest lucru la viață, oferindu-ne posibilitatea să contestăm ambiguitatea de afaceri cu o abordare bazată pe tehnologie și pe date. După numirea lui Gabriel la începutul acestui an, numirea lui Adam ne consolidează și mai mult expertiza pentru a conduce cu ajutorul tehnologiei”.

Gabriel Zábušek, Chief Technology Officer al Publicis Groupe CEE și Publicis Le Pont a afirmat: ,,De-a lungul anilor, Publicis Groupe a construit cu succes o expertiză puternică și o suită de resurse în materie de date în regiunea CEE; acest lucru creează o bază solidă pentru ca noi să ne concentrăm acum pe consolidarea conectivității și consecvenței acestei oferte foarte importante pentru a debloca cu adevărat creșterea în lumea platformelor pentru afacerile clienților noștri. Cu experiența vastă a lui Adam în marketingul digital, el este candidatul ideal pentru a ne ajuta să mergem mai departe pe acest front.”

Adam Nykles a declarat, la rândul său: ,,Datele reprezintă nucleul a tot ceea ce facem astăzi pentru clienții noștri. Oportunitatea de a lucra cu o echipă extinsă de specialiști în date, de a lega și sincroniza informațiile pentru a genera o ofertă de date mai puternică pentru clienții noștri este cu adevărat interesantă. Mai mult nu înseamnă neapărat mai mult în termeni de date, pentru ca acestea să poată oferi o valoare reală pentru clienți; ne angajăm să oferim o strategie solidă în jurul implementării tehnologiilor de marketing și a sistemelor de gestionare a datelor în organizațiile clienților, pentru a conduce schimbarea către un marketing bazat pe date”.

Adam are 12 ani de experiență în industria de marketing digital din diverse domenii: media, platforme programatice, AdTech și MarTech, date și transformare digitală. În ultimii trei ani, Adam a condus Centrul de Excelență pentru Practici de Date și Tehnologie din Praga al Grupului (parte a actualului Le Pont) – inclusiv centrele de Personalizare și CRM din 40 de piețe pentru un important client global din domeniul auto, precum și diverse proiecte regionale și globale ale clienților din categoriile bunuri de larg consum, telecomunicații și automobile.

Leave a Reply

Your email address will not be published.