Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Promenada Mall sărbătorește 7 ani de activitate în România printr-o nouă campanie aniversară, realizată de Mullen

KV_Mullen_Promenada Mall 1

La 7 ani de activitate în România Promenada Mall lansează o campanie aniversară prin care își propune să sărbătorească împreună cu toți iubitorii de cumpărături, oferindu-le zilnic premii instant, dar și premii săptămânale.

Campania de toamnă, care înglobează și o componentă promoțională, este realizată de Mullen România și ilustrează cei 7 ani de inspirație de pe piața locală, precum și gama largă de servicii pe care Promenada Mall a oferit-o consumatorilor în tot acest timp.

„Fiecare aniversare înseamnă pentru noi și un moment în care ne uităm retrospectiv la ceea ce am realizat, ceea ce trebuie consolidat, și astfel construim fundația pentru planurile de viitor. Ne bucurăm că în cei 7 ani am reușit să devenim o destinație iubită de consumatori, ne dorim să rămânem în continuare aproape de ei și să le oferim o experiență care se ridică la nivelul așteptărilor lor”, a spus Andreea Ghergulescu, Marketing Manager Promenada Mall.

„Fiind vorba despre un eveniment special în viața brandului, am simțit că e momentul perfect pentru o schimbare. De aceea, noua campanie pune mai mult în lumină mixul de servicii oferit de Promenada Mall, sărbătorind 7 ani de inspirație în fashion, beauty și un stil de viață cu adevărat aparte. Această schimbare este marcată de creații dedicate celor 3 zone de inspirație, dar și de un nou limbaj vizual, mai dinamic, mai urban, mai autentic, pe care am reușit să-l aducem la viață alături de Alex Gâlmeanu”, a adăugat Andreea Popa, Copywriter Mullen România.

KV_Mullen_Promenada Mall 1

KV_Mullen_Promenada Mall 2

KV_Mullen_Promenada Mall 3

Mixul de comunicare include promovare indoor, outdoor, tranzit și digital. Video-ul de promovare realizat de agenție poate fi vizualizat aici:

Campania se desfășoară în perioada 15 octombrie–15 noiembrie 2020.

Echipele implicate în campanie:
Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Mario Niculae (Senior Art Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Adriana Tudoran (Account Director), Maria Barbu (Account Executive).
Promenada Mall: Andreea Ghergulescu (Marketing Manager), Ovidia Popescu (Regional Marketing Manager), Teodora Saguna (Head of Marketing and PR).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.