Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul MOL “Pot ajuta?” premiat la PR Award 2007

Juriul PR Award a acordat Silver Award programului de sprijinire a tinerilor sportivi
 
În cadrul Galei de Excelenţă în Relaţii Publice, care a avut loc marţi, 6 noiembrie 2007, programul MOL „Pot Ajuta?” a primit distincţia Silver Award acordată la categoria „campanii non-comerciale”.

„Dacă anul trecut dădeam undă verde pentru lansarea programului “Pot ajuta?”, prin care MOL România sprijină tinerii sportivi în obţinerea performanţei, anul acesta ne aflăm deja la a doua ediţie şi culegem roadele unui program de succes. Le mulţumesc tuturor celor implicaţi în cadrul programului: agenţiei noastre de relaţii publice THE PRACTICE, agenţiei Imagine TACT din Cluj, juriului programului format din personalităţi sportive de renume, dar şi juriului PR Award, care a decis ca acest program important pentru noi să fie câştigător,” a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL România. Programul MOL „Pot ajuta?” a fost iniţiat de MOL România în 2006 pentru a sprijini tinerii cu aptitudini sportive deosebite, dar care se confruntă cu lipsa resurselor pentru a-şi dovedi talentul. De-a lungul celor doi ani de program, juriul care a evaluat pro bono aplicaţiile tinerilor sportivi a fost format din sportivi sau foşti sportivi de elită: Leonard Doroftei, Violeta Beclea Szekely, Simona Amânar Tabără, Camelia Potec şi Emanuel Gyenes.

„Programul „Pot ajuta?” este unul de suflet pentru noi şi ne bucurăm că am fost implicaţi în derularea sa încă de la bun început. Suntem mândri de acest program, în care am pus foarte multă pasiune, de aceea premiul obţinut în cadrul PR Award ne este cu atât mai drag”, declară Ştefania Stavrositu, Senior Consultant THE PRACTICE.

„Ne bucură premiul primit de programul de promovare a talentelor sportive, pentru că acordarea lui înseamnă recunoaşterea iniţiativei veritabile de implicare socială a MOL România. Am ţinut permanent legătura cu tinerii sportivi şi am rămas impresionaţi de feedback-ul primit, prin scrisori de mulţumire pentru sprijinul acordat, respectiv poze cu trofeele câştigate la competiţii,” declară Adina Marcu, directorul agenţiei Imagine TACT.

Gala PR Award s-a aflat la cea de-a 5 a ediţie şi este cea mai importantă competiţie de acest fel de pe piaţa românească a comunicării. Ediţia din 2007 s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie şi România, condus de Peter Debreceny, Preşedintele Institute for Public Relations, USA. Juriul a fost format din 12 membri, specialişti în comunicare, practicieni de relaţii publice sau jurnalişti. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanţă în comunicare stabilite de International Public Relations Association.

Bucuresti, 7.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.