Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri în 2018 către clienții din nouă țări

Infografic Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri

Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală și de Est, a procesat în anul 2018 peste 2,8 milioane de produse cu o greutate totală de 4.000 de tone, echivalentul a 2 blocuri de 4 etaje. Coletele au parcurs aproximativ 2,1 miliarde de kilometri, către toate cele nouă țări în care compania activează, ceea ce reprezintă aproximativ 5.500 de drumuri parcurse de la Pământ către Lună.

Cu o suprafață totală de 10.600 de metri pătrați, centrul logistic din București deservește nouă țări în care brandul Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

În centrul logistic Vivre, în vârfurile de cerere, pot fi procesate peste 20.000 de produse pe zi, cu ajutorul echipei, echipamentelor tehnice, dar și al platformei interne și al optimizărilor personalizate. Produse de la peste 1.000 de furnizori din Europa – de la piese de mobilier voluminoase (canapele, fotolii), până la obiecte de mici dimensiuni (decorațiuni și accesorii) – ajung astfel la peste 500.000 de clienți unici.

Infografic Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri

„Pe măsură ce volumul comenzilor se mărește de la an la an, ne străduim să ținem pasul cu creșterea business-ului, ceea ce presupune o investiție permanentă în infrastructură și tehnologie, dezvoltarea echipei, optimizări de sisteme și procese. Întregul ecosistem logistic este astfel constant provocat să devină mai performant și mai agil. Perioada de livrare și calitatea produselor vândute pe site sunt elemente strategice ale experienței Vivre. Pentru optimizarea vânzărilor și a operațiunilor, am ales să dezvoltăm o platformă internă pentru gestionarea interacțiunilor fizice între furnizor, transportator, centrul de fulfillment, curieri și clienți. Suntem integrați în timp real cu platformele curierilor, ale furnizorilor și, prin intermediul site-ului, cu clienții. Platforma Vivre ne ajută să asigurăm trasabilitatea, transparența și soluționarea rapidă a cererilor clienților din cele nouă piețe. În următoarea perioadă vom depune și mai multe eforturi și vom investi și mai mult, pentru ca zecile de mii de produse de pe site să ajungă în casele clienților mai repede și mai eficient”, a declarat Ciprian Sîrbu, Director Logistică Vivre.

Pentru a susține volumul în creștere al produselor procesate, lanțul de aprovizionare este integrat cu furnizorii de marfă, servicii start-to-end și reprezintă principalul hub în ecosistemul Vivre. Cei 175 de angajați din centrul logistic au procesat în fiecare zi lucrătoare din anul precedent peste 11.200 produse.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.