Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade”, pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions

Procter & Gamble logo

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade” în cadrul festivalului Cannes Lions, ca o recunoaștere a performanței constant excepționale pe care creativitatea companiei a înregistrat-o în ultimii zece ani, fiind selectată dintre marii advertiseri la nivel global.

P&G s-a clasat în top prin palmaresul celor 243 de premii – 7 Grands Prix, 1 Grand Prix for Good, 3 Creative effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver și 100 Bronze Lions – pe care compania le-a obținut la Cannes Lion, începând din 2010, fiind considerată cel mai mare advertiser din lume, cu prezență în multe piețe la nivel global.

Printre cele mai importante campanii P&G care s-au remarcat de-a lungul timpului menționăm: #LikeAGirl pentru Always, care a provocat renunțarea la stereotipurile asociate femeilor și fetelor, prin creșterea încrederii acestora, precum și campania #ShareTheLoad pentru Ariel, in 2017, care a urmărit să reconstruiască diferit miturile, privind rolurile pe care femeile și bărbații le împart într-o gospodărie.

Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G, a declarat:
“Am fost recunoscuti ca Brand Marketer of the Decade, pentru că noi scoatem în evidență probleme care contează cu adevarat și care ne preocupă pe toți. Ne este foarte clar acum că avem responsabilitatea de a ne reinventa. De la branduri și companii care sunt centrate pe ceea ce fac, devenim branduri și companii care acționează atât ca o forță de creștere cât și ca forță a binelui.”

Procter & Gamble logo

El mai subliniază faptul că:
“provocările contextului actual ne-au determinat să stabilim trei priorități specifice la P&G. În primul rând protecția siguranței angajaților P&G. În al doilea rând, deservirea oamenilor din întreaga lume cu produsele noastre esențiale de sănătate, igienă și curățenie. Și, în al treilea rând, ori de câte ori este posibil, să sprijinim comunitățile aflate în nevoie. Haideți să devenim cu toții o Forță a creșterii și o Forță a binelui, pentru a contribui la crearea unei industrii echilibrate și mai bune… și a unei lumi mai echilibrate și mai bune.”

Accesati link-ul pentru vizualizarea campaniilor P&G care au contribuit la obtinerea distinctiei: https://us.pg.com/blogs/cannes-2020/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.