Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima Școală de Vară AcademIAA, dedicată profesorilor, marchează noi direcții de dezvoltare a programului

Scoala de Vara AcademIAA

În weekend a avut prima Școală de Vară AcademIAA, dedicată profesorilor din facultățile de comunicare partenere. Momentul a marcat noi parteneriate instituționale, cu Universitatea Transilvania din Brașov, care a fost și gazda evenimentului, și Universitatea Babeș-Bolyai.

Școala de Vară replică, la firul ierbii, doi dintre pilonii programului AcademIAA:

· Program pentru profesori – Train the Trainers

Ziua de sâmbătă a fost dedicată trainingurilor: cu Ciprian Teleman (Fondator MAX Business și Consultant Qualians) am discutat despre soft skills & presentation skills iar cu Liliana Caimacan despre strategii de inovație și transformare în business.

Liliana este Business Transformation Strategist, dar și predă Marketing & Management la Hult International Business School. Alături de ea am investigat ce anume face ca ”doar 17% dintre businessurile lansate sunt de success, în medie”.

Scoala de Vara AcademIAA

Pe scurt, pentru că nu au o propunere clară, nu se concentrează pe planificarea businessului, și nu sunt bine executate în piață.

Pe principiul Zilelor Porților Deschise în companii, o altă serie de întâlniri dintre mediul academic și industria de marcomm, profesorii pot reîntoarce către studenți informațiile despre business case-uri, idei, procese de lucru.

Acest pilon al programului AcademIAA caută să provoace învățarea circulară : experiențe și learninguri recente din business sunt date mai departe profesorilor care apoi, le oferă studenților la seminarii.

· Colaborări sistemice și cercetare

Programul AcademIAA își propune de asemenea să realizeze proiecte de cercetare în scopul creșterii angajabilității studenților (prin experiențe educaționale potrivite nevoilor actuale de business marcomm). Un astfel de exemplu este cercetarea despre Motivațiile Millennials, realizat în parteneriat cu D&D Research (concluziile sunt disponibile aici: https://www.iaa.ro/concluziile-studiului-motivatia-millennials-realizat-de-dd-research-cu-contributia-iaa-romania-si-a-universitatilor-partenere-in-programul-academiaa/).

Astfel, duminică a fost dedicată brainstormingului în vederea planificării a două astfel de proiecte de cercetare:
– percepția asupra industriei de marcomm în rândul studenților de licență și masterat
– determinarea nevoii de talente și specializările așteptate din partea industriei – inclusiv partea de percepție a angajatorilor asupra calității profesionale a absolvenților.

În ce privește MentorIAA, cel de-al treilea pilon AcademIAA dedicat studenților, programul va continua în ritm de o ediție pe an universitar, cu focus pe studenții de an II – licență, ca urmare a feedbackului ediției a doua. Pe parcursul desfășurării întâlnirilor de mentorat, echipa de proiect va căuta să armonizeze conținutul și să observe mai îndeaproape funcționarea mentoratului one-to-one. În plus, Ziua Publicității va deveni un vector mai important în programul de mentorat și în motivarea studenților să se înscrie.

Cu această ocazie, îndemnăm pe toți profesioniștii seniori din industria de marcomm să ia contact cu echipa AcademIAA (mentori, profesori, organizatori), prin explorarea site-ului dedicat: www.academiaa.ro.

Mai mult decât atât, aplaudăm eforturile tuturor celor care găsesc o formulă de a împărtăși din cunoștințele și practicile acumulate în orice industrie ar lucra, pentru o dezvoltare durabilă și empatică a profesioniștilor din România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.