Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Praktiker și MullenLowe lansează șlagărul produselor care chiar merită schimbate

praktiker_mullenlowe

În 1987 începea să se audă în casele românilor unul dintre cele mai îndrăgite șlagăre din toate timpurile – Te-aștept să vii. De atunci au trecut mulți ani, dar mulți dintre noi încă mai tresar când aud vocea Mirabelei Dauer cântând despre fotoliul din odaie. Asta e, românii sunt nostalgici! Nu doar când vine vorba de muzică, ci și de obiectele din casă, de care se despart foarte greu și pe care preferă să le repare prin improvizații decât să le schimbe. Totuși, dacă unele șlagăre pot fi nemuritoare, produsele din casă resimt trecerea fiecărui an.

Pentru a-i convinge pe consumatori că unele lucruri chiar merită schimbate, Praktiker și MullenLowe lansează o reinterpretare a șlagărului Mirabelei Dauer, transformat într-o baladă a micilor improvizații.


„Unele lucruri chiar merită schimbate, line-ul campaniei noastre, este cu adevărat un credo pentru Praktiker. De prea multe ori spunem merge și așa când, de fapt, soluțiile avantajoase sunt la îndemâna tuturor. Ne-am bucurat că doamna Mirabela Dauer a împărtășit viziunea noastră, pe care ne-a mărturisit că o aplică în viața de zi cu zi, și a decis să se alăture acestui demers care îndeamnă românii să se despartă de lucrurile care și-au trait viața”, spune Mirela Ochiana, Marketing Manager, Praktiker.

Urmând conceptul creativ propus de MullenLowe, Mirabela Dauer este endorserul campaniei Praktiker de anul acesta, fiind și guest star într-un spot TV care rulează pe principalele stații TV în perioada 22 martie – 31 aprilie.

„Am pornit de la gândul că oamenii se atașează emoțional de obiectele din jur și refuză să le schimbe. Preferă, de multe ori, să le repare cu improvizații care doar fac problema mai mare. Am vrut să găsim acel ceva care să le dea imboldul necesar să renunțe la lucrurile vechi. Și nimic nu-ți dă putere mai tare după o despărțire decât o piesă precum super șlagărul clasic al Mirabelei Dauer, Fotoliul din odaie. Așa că am păstrat sentimentul melodiei și i-am schimbat versurile, astfel încât să funcționeze ca o piesă motivațională pentru cupluri, să realizeze că e ok să treci peste lucrurile vechi”, adaugă Raul Gheba, Copywriter, MullenLowe.

Mixul de comunicare este completat de TV, OOH, radio, online și instore, iar activitățile de PR sunt coordonate de agenția Golin.

Echipa Praktiker implicată în campanie este formată din Mirela Ochiana (Marketing Manager) și Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).

Din partea MullenLowe: Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director),  Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Bianca Iancu (Senior Account Executive), Doruța Cîrstescu (Account Manager), Ionela Ionescu (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy CSD), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Bălan (Client Service Director), Eugen Suman (Executive Creative Director).

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție Film Factor și al regizorului Bobo Bărbulescu.

Din echipa Golin fac parte Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenuşescu (Junior Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) şi Bianca Stoica (Digital Associate).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.